מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.82
מחיר 9.76
איכות 9.88
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 17 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נועם נ. חיפה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת חיווט כבל רשת, לאחר שהקבלן הוריד לי קיר בבית, חיווט מחדש, ואין אינטרנט. הבעיה עדיין לא נפתרה אבל ארי שירותי מאד ועושה רושם מקצועי מאד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
מיכל שטרן, חיפה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת תקשורת בין המחשב למדפסת של חברת קנון.
חוות דעת:
ארי הגיע זמן קצר לאחר שהזמנתי אותו, בדק את המחשב ואת המדפסת, איתר את התקלה, פתר את הבעיה בשקט, בנועם, במקצועיות, בסבלנות. לא הלך עד שהכל הסתדר, ביקש מחיר הוגן והיה מאה אחוז ! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוסמה דחבור, חיפה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
שחזור מחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
שירות מצוין, אני מרוצה מהשירות, מהמענה הזריז והמקצוענות שלו. הוא הגיע אלי הבית, הסביר הכל והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אכרם חבשי, חיפה.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מסך במחשב נייד.
חוות דעת:
המסך במחשב לא עבד ובשיחת הטלפון עם ארי הוא אמר שזה נשמע כמו בעיה בכבלים. הוא שלח אלי שליח שיאסוף את המחשב למעבדה הוא החליף את הכבל וראה שזה לא פתר את הבעיה. הוא הסביר לי שכנראה הבעיה במסך עצמו וצריך להחליף אותו אבל בגלל שהמחשב ישן אז כבר עדיף לוותר על העבודה ולקנות מחשב חדש. בסך הכל ארי היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר ברנר, חיפה.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
ארי אמר לי שהוא לא מתמחה בסוג המכשיר שיש לי אז שלך אותי לבעל מקצוע אחר שהיה מצויין! פתר לי את הבעיה במחיר טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל שביט, חיפה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מדפסת של חברת HP במשרד.
חוות דעת:
ארי היה מצוין, הגיע בזמן, מחיר הגיוני לחלוטין לדעתי, בן אדם נעים, לא חיפש לעשות סתם עבודות, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי לייבה, חיפה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא מקצועי, רציני ואחראי, הוא איש שכדאי לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב רונן, חיפה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תחזוקה קבועה ל15 מחשבים במשרד עורכי דין.
חוות דעת:
הוא נותן שירות מעולה ועושה עבודה מעולה! בחור ממש מוכשר, אמין וזמין. אני תמיד מרוצה ממנו ומהעבודה שעושה. הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פינגרר, חיפה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
אחזקת מחשבים ורשת של משרד.
חוות דעת:
הוא איש מקצועי מהדרג העליון! הוא מקצועי, אדיב, אמין, והוא מספר אחת. כל בעיה שיש הוא תמיד זמין במיידי ופותר אותה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי עורך דין, חיפה.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
תמיכה טכנית למערכת מיחשוב במשרד.
חוות דעת:
הוא מדהים, זמין בכל זמן ואדם יצירתי, פותר בעיות מיד ושירותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 17 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק