מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.91
מחיר 9.35
איכות 9.76
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 34 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל וקסלר, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור גז.
חוות דעת:
הוא מקסים, היה מדהים! אני בהחלט יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות. הוא לא היה צריך לבדוק את כל המערכת והוא עשה זאת בכל מקרה למרות שלא ביקשתי ממנו והוא לא ביקש על זה תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אחיה פרינס, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז לגריל וחגז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן ונתן שרות בחן ובראש גדול.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה אפנג'ר, פתח תקווה.
משוב: 10/06/2019
חוות דעת:
היה מקצועי אמין. המחיר לדעתי לא סביר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ליפשיץ, גבעת שמואל.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
בדיקת דליפת גז במכשיר גריל גז.
חוות דעת:
הוא בנאדם מאוד נעים ומקצועי אבל לדעתי המחיר קצת גבוה. רצינו שיחבר לנו בלון גז למכשיר אבל בבדיקה ראינו שיש דליפה גז.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלכסיי בוגוסלבסקי, נתניה.
משוב: 14/06/2019
תיאור השירות:
ניתוק גז.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי moushkatel, רמת גן.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת גריל גז.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, אדיב, עשה עבודה טובה ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי בלייר, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיה בתנור והתקנת שסתום.
חוות דעת:
הוא זיהה את הבעיה במהירות, המליץ לנו להשתמש בביטוח כדי לתקן את הבעיה והיה נחמד. אבחון מקצועי ועבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ורשבסקי, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז שכלל הכנסת גומי בסליל כפול של בלוני הגז וניקוי הפתחים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הייתי נותן לו 11 מתוך 10. בחור צעיר ונמרץ, הגיע בזמן בערב שישי, עשה את העבודה, הוא גם זיהה תקלות נוספות והדריך אותי בדיוק מה להגיד לחברה כי זה באחריותם. הוא היה אדיב וגבה תשלום הוגן מאוד, היה ממש 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אגיב, ראשון לציון.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון כיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ומעולה. אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סתיו, תל אביב.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז ובדיקה של המערכת.
חוות דעת:
קודם כל הוא הגיע, היה מאוד נחמד ועשה רושם מקצועי. הוא עשה בדיקה, קבע שהכל תקין וחיבר את התנור לגז. לאחר מכן התחלתי להריח ריח של גז וניתקתי את התנור. התקשרתי אליו כדי שיגיע לבדוק והוא אמר שהוא מוכן להגיע אבל שזה יעלה לי עוד כסף עבור הביקור. לדעתי זה ממש לא הוגן, כי הוא ביצע בדיקה וקבע שהכל תקין וגם נתן לי תעודה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
10
יחס
5
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 34 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק