מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.81
מחיר 9.65
איכות 9.70
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 76 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרה מ. פתח תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות ! איש נעים, אדיב, הסביר מה התקלה, ישר ומקצוען. כן ירבו אנשי שירות כמוהו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שרית סטיינברג, גבעת שמואל.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שבור בקיר.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ממש על הדקה, תקתק את העבודה, היה מקצועי ובנוסף עזר דברים קטנים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה פן, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא ענה מהר, הגיב יפה, נתן מחיר טוב והיה סימפטי ונחמד. בצדק הוא מדורג גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה רודניצקי, פתח תקווה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וקיבוע ברז.
חוות דעת:
הוא יוצא מן הכלל בכל הפרמטרים! הוא מקסים וביצע את העבודה באופן טוב. אני מרוצה וממליצה עליו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין שרעבי, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, פתר את הבעיה מהר ובמקצועיות ולקח אחלה מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי כהן, פתח תקווה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד, הגיע בזמן שקבענו, עשה עבודה מהירה, טובה וגבה סכום סביר על העבודה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי מימון, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
חוות דעת:
מקצועי, אמין, מגיע מהר. פתר את הבעיה בשניות ובצורה הטובה ביותר ולקח מחיר טוב. מומלץ בחום ובאהבה, כיף שיש כאלה בעלי מקצועי בעולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסיי פינקלשטיין, פתח תקווה.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן, עשה מה שצריך, אני ממש אהבתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדינה ליזרוביץ, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף באמבטיה.
חוות דעת:
הוא חמוד מאוד! הגיע בזמן, סידר את התקלה בשניה ולא לקח הרבה כסף, אני רציתי לשלם לו יותר! אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד כהן, רמת גן.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי זוויות בשירותים.
חוות דעת:
אמין, נהדר ופשוט פנטסטי. הוא באמת עשר, שירותי, מקצועי ופתר את הבעיה של הנזילות, הוא גם הגון במחיר. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק