מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.82
מחיר 9.72
איכות 9.68
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דולב חסיד, כפר סבא.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת רטיבות בחלל הבית.
חוות דעת:
דרור היה מקצועי ונחמד. הגיע בזמן ועשה כל מה שהייתי מצפה ממנו לעשות. היה אדיב, יסודי ובמחיר הוגן. הבעיה מאוד לא ברורה ולכן הוחלט, בשיתוף איתו, להפעיל את הביטוח ולא להיכנס להרפתקה לבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איב גולדברג, רעננה.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור למדיח, חיבור מחדש של דוש, תיקון נזילה מהשירותים וטיפול במקלחת.
חוות דעת:
הוא לא עשה את העבודה במאה אחוז ולכן הייתי צריך להזמין בעל מצקוע אחר שיעשה עבודה יותר מעמיקה.
איכות
5
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
5
כללי
גירסאות
אודי אלטרץ, כפר סבא.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור במרפסת שירות.
חוות דעת:
דרור ממש הציל אותנו! היה לנו אירוע בבית באותו ערב. הוא עשה עבודה נהדרת, היה מאוד נחמד, שירותי, הגיע בזריזות, עבד מהר והתשלום היה סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי שר בן-נון, הוד השרון.
אשרור: 18/11/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים חיצוני.
חוות דעת:
הגיע תוך 15 דקות בדיוק כפי שהבטיח, תיקן את התקלה ועל הדרך גם סידר משהו בברז מטבח ללא חיוב. היה מצוין ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית ג. הוד השרון.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומצוין! הגיע בזמן, עשה עבודה נקיה ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים לוי, רעננה.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדק ותיקון נזילה מכיר המטבח.
חוות דעת:
היה נהדר! יחס מצויין, מחיר הוגן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי גנדלר, רעננה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון שני פיצוצים בצנרת.
חוות דעת:
וואלה עשר! הוא הגיע על הדקה ועשה עבודה טובה. הוא הגדיל ראש, בהתחלה חשבתי שמדובר בפיצוץ אחד אבל הוא עשה בדיקה יסודית וגילה שני פיצוצים. היה באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שגב, רמות השבים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה, שני מושבי אסלה וחיזוק ברזים בעסק.
חוות דעת:
דרור היה מעולה, הגיע בזמן, תיקשר כמו שצריך, ידידותי, יעיל מאוד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לביא-קרן, כפר סבא.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 26/08/2019
חוות דעת:
הוא מקצועי, יסודי והגון במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי גור-אריה, רעננה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא דייק מאוד בזמנים, הגיע בשעה אחת כמו שקבענו. עשה עבודה מקצועית והיה נעים לעבוד איתו. המחיר היה סופר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 100 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק