מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוליאן
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.89
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לירן לב, נצרת עילית.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
סתימת נזילה באמבטיה ובדיקת צנרת ע"י חיישן.
חוות דעת:
היה מעולה, עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים בסך הכל. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫לריסה דרוז‬‎, נצרת עילית.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת צנרת.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והיה ממש בסדר, הגיע שלוש פעמים עד שהצליח לפתור את הכל. היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה פנקציו , נצרת עילית.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת במטבח.
חוות דעת:
הכל היה טוב, הוא בחור מצוין ונהניתי מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושר חליווא, נצרת עילית.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז, תיקון דוד חשמל והחלפת צנרת שמובילה לדוד.
חוות דעת:
בחור זהב, אין אנשים כאלה, בעל מקצוע בחסד עליון. בחור מקצועי, אמין וישר לוקח מחיר מינימלי ונותן שירות מקסימלי, משקיע ועובד יפה. כל מי שיעבוד איתו פשוט יזכה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם עמרם, עפולה.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
יוליאן הוא אדם מדהים, אין דברים כאלה- הוא ממש נכס! הוא התעקש לפתוח סתימה מאוד קשוחה ולא ניסה לעשות לעצמו חיים קלים. הוא עבד הרבה מאוד זמן ואני פשוט הייתי בשוק מהנתינה והאכפתיות שלו! הוא היה מאוד מקצועי ואנושי, ואין לי ספק שאין עוד הרבה בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרננדו וינברגר, נהריה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
שירות מצוין, אני מאוד מרוצה. הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני זמיר, קרית מוצקין.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדירה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, שירותי, יש לו ציוד מקצועי והכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ז. קרית טבעון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן ואפילו לפני. מאוד שירותי אבל לקח לו הרבה זמן לדעתי לפתור את התקלה. בסוף הוא תיקן את זה עם המון סבלנות, היה חשוב לו לתת שירות על הצד ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא נחמד ברמה האנושית וברמה המקצועית, הוא גם מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק