מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צביקה
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.86
מחיר 9.08
איכות 9.89
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ישראל ג. יבנה.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שלא קירור, כלל החלפת קבל ביחידת המדחס.
חוות דעת:
הגיע בזמן וביצע את עבודתו במקצועיות, ביעיליות וסבר פנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעקב א. רחובות.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 16/05/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני . נס ציונה.
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן טדירן אלפא 1 כח סוס.
חוות דעת:
ממליץ מאד, הוא אחלה איש מקצוע. בחרתי אותו אחרי שהשוואתי מחירים. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
גלית כלפון, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אצלי, בדק כמו שצריך את המזגן אבל אמר שהעבודה עצמה תעלה במחיר שלא יכולתי להרשות לעצמי, אז ויתרתי על שירותיו. המחיר היה נראה לי מאוד גבוה ולא הגיוני.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן רוסו, ראשון לציון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
שירות סה"כ טוב, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי. נראה שזה סידר את הבעיה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ישראל פרדר, ראשון לציון.
אשרור: 15/08/2018
משוב: 13/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מחברת פמילי כולל החלפה של קבל.
חוות דעת:
המזגן רק הוציא אויר בלי לקרר, הא עשה עבודה טובה ולקח מחיר הגון. הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי בנימינוב, גבעתיים.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגנים 3.5 כוח של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עשה יופי של עבודה, המחיר היה בסדר גמור ובלי הפתעות. איש משכמו ומעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דב שמוטקין, ראשון לציון.
אשרור: 10/07/2018
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי .
חוות דעת:
הוא היה טוב מאד: אדיב, יעיל, ומסביר. מאוד ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל פ. ראשון לציון.
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
צביקה הגיע תוך שעתיים מהרגע שטלפנתי אליו, לאור נזילה רצינית במזגן מרכזי. הוא סופר מקצועי, שירותי ואמין. צביקה עבד ביעילות, היה מאוד ידידותי ודאג להסביר לנו תוך כדי על התקלה. ממליצה עליו בחום! נדיר למצוא כאלה אנשי מקצוע, ובטוח אשתמש בשירותיו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אשכולי, ראשון לציון.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון בעיית רעש במזגן.
חוות דעת:
המזגן השמיע רעשים בזמנים שונים של הפעלתו. בדיוק בזמן שצביקה הגיע לא הופיע הרעש המעצבן. לפי תיאורי, הניח צביקה שמדובר בשימון צירים של החלק הדוחף אוויר וזאת עשה. כעשר דקות לאחר שהלך הופיע הרעש. שלחתי לצביקה הקלטה של הרעש ומר שיגיע למחרת בבקר וכך היה. אך, כבמעשה שטן- גם הפעם הרעש נאלם. התוצאה מתסכלת כי השרות שניתן היה טוב ומקצועי- אך אני בתחושה ששילמתי על שרות שלא הזמנתי ולא אוכל להזמין אותו שוב ושוב כשאינו יכול לשמוע את הרעש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק