מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.73
מחיר 9.80
איכות 9.74
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תומר מימון, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה במחשב.
חוות דעת:
הוא הגיע לבית, אבחן את הבעיה ועשה כמיטב יכולתו. היה צורך לשלוח את המחשב למעבדה ולכן החלטתי לקנות מחשב חדש.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
עדי אלעזר, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
חיבור רשת במשרד.
חוות דעת:
ניר הפנה אותנו לבחור בשם עוזי שהיה נחמד ועשה עבודה טובה. היה קשה לקבוע איתו זמן אבל כשקבענו הוא דייק, עבד מהר ואפילו החזיר לנו כסף כי בטעות לקח מעט יותר.
איכות
10
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
לימור תירוש, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
שדרוג מחשב.
חוות דעת:
היה נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מחל, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור רשת אינטרנט.
חוות דעת:
ניר היה עסוק אז הוא הפנה אותי לחבר שלו, הוא היה על הכיפאק, בא בזמן, נתן שירות טוב, היה אדיב ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בר קורצברג, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה של WINDOWS, החלפת מעבד ופירמוט מחשב נייד של חברת אסוס.
חוות דעת:
ניר היה מעל ומעבר! הוא עדכן לי את התכנה ואז התקנתי במחשב עוד תוספת בשביל שיעבוד יותר מהר וזה גרם לתקלה, אז ניר אסף אותו ותיקן אותו אצלו וכל מה שהייתי צריך לעשות זה לאסוף את המחשב. היה לי איתו אחלה שיתוף פעולה והוא היה מדהים! הוא הציג והסביר לי את הדברים בצורה מאוד נדיבה מבחינת המידע שחלק והיה מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נגה ג. תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד, כולל החלפת הארד דיסק.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אוריין כנר, תל אביב.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
חידוש רישיון בתכנות ווינדוס ואופיס במחשב נייח.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהעבודה של ניר. הוא היה מאוד נחמד והסביר הכל. הוא ענה לי גם על שאלות בנושאים אחרים ומאוד ניסה לעזור לי. יש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון א. תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפסת למחשבים.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! בכל המובנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי אשכנזי, תל אביב.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיה במחשב תקול.
חוות דעת:
ניר היה מהיר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה א. תל אביב.
משוב: 23/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק