מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.45
זמנים 9.65
מחיר 9.50
איכות 9.40
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוריה בן יוסף, תל אביב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
גיבוי, פרמוט והתקנת מערכות במחשב נייד.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, זה נגרר יותר זמן ממה שהוא אמר אבל בסך הכל היה בסדר חוץ מזה שהיו תכנים שהוא לא גיבה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
קרן בק פוגל, תל אביב.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מחשב נייח חדש, כולל העברת כל המידע, התקנת תוכנות על המחשב החדש, סנכרון עם גוגל, סנכרון עם הטלפון, התקנת אופיס ועוד.
חוות דעת:
סידר לי את המערכת. גם הצליח ל"דחוף" אותי בתוך הלו"ז שלו כדי שלא תפגע העבודה במשרד. והכל בחיוך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אדי זמין, תל אביב.
אשרור: 15/01/2020
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
שירות מעולה. ניר מאוד מקצועי, נחמד ויוצא מן הכלל. הוא לא מוותר אם משהו לא מסתדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פארן, תל אביב.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלות תוכנה בבאיוס ובאאוטלוק במחשב נייח.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, היה נחמד מאוד ופתר את הבעיה. לקח לו כמעט שעה להתעסק בזה אבל בסוף פתר את שתי התקלות ונכון לעכשיו נראה שהכל בסדר. מאמין שאקרא לו גם בפעם הבאה :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאור מנור, תל אביב.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ארצי, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מקצועי ומהיר, זיהה את הבעיה במהירות ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה שומר, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכות במחשב נייד חדש חברת HP.
חוות דעת:
אין דברים כאלה, היה מדהים. אני מרוצה מהיחס, השירות, הכבוד והמחיר. הוא בחור מקסים ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה א. תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 23/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון א. תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מדפסת למחשבים.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! בכל המובנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שושי אסף, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי מחשב נייח.
חוות דעת:
הוא צנוע ברמות והוא אומר לך את הבעיה ולא ממציא דברים. ממש מקסים, אני מאוד מרוצה. הוא עבד וניקה לי את המחשב, הוא גם שאל אם אני צריכה עוד משהו הוא יבוא לעזרתי בטלפון אם אני צריכה. בן אדם רגיש מאוד, אהבתי אותו הוא נכנס לי ללב ואני אמליץ עליו לאחרים, הוא גם דייקן והגיע אפילו חמש דקות לפני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 174 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק