מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.73
מחיר 9.76
איכות 9.74
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איריס קפלן, תל אביב.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך במחשב נייח, שכלל סידור חיבורים ותיקון מחשב נייח של חברת HP, שכלל הורדת אפליקציות והאצת קצב העבודה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מאה! הייתי מרוצה מהיחס האישי והמקצועי, מהידע שלו, ההתלהבות ומהכל. גם מזה שהגיע בזמן ופתר בקלות את הבעיות, ממש מצוין והמצב יותר טוב עכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רבקה ו. תל אביב.
אשרור: 10/09/2019
משוב: 11/06/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר סנירנסקי, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקלדת למחשב נייד של חברת LENOVO.
חוות דעת:
הוא אדיב, נחמד ומאוד שירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נעם אביגדור, תל אביב.
אשרור: 26/08/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת הפעלה של ווינדוס במחשב נייד והשאלת מחשב.
חוות דעת:
סך הכל העבודה הייתה מעולה, הוא הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן לדעתי והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודית פרוידמן, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון באגים והתקנת תוכנה במחשב נייד.
חוות דעת:
ניר היה מצוין, השתלט לי מרחוק על המחשב ותיקן כמה דברים, לאחר מכן ביקשתי ממנו שיתקין לי תוכנה על המחשב. אני מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת עמית, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון, פירמוט והתקנה של מערכת הפעלה עבור מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה! מגיע לניר עשר בהכל ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מימון, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה במחשב.
חוות דעת:
הוא הגיע לבית, אבחן את הבעיה ועשה כמיטב יכולתו. היה צורך לשלוח את המחשב למעבדה ולכן החלטתי לקנות מחשב חדש.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
עדי אלעזר, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
חיבור רשת במשרד.
חוות דעת:
ניר הפנה אותנו לבחור בשם עוזי שהיה נחמד ועשה עבודה טובה. היה קשה לקבוע איתו זמן אבל כשקבענו הוא דייק, עבד מהר ואפילו החזיר לנו כסף כי בטעות לקח מעט יותר.
איכות
10
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
לימור תירוש, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
שדרוג מחשב.
חוות דעת:
היה נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מחל, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור רשת אינטרנט.
חוות דעת:
ניר היה עסוק אז הוא הפנה אותי לחבר שלו, הוא היה על הכיפאק, בא בזמן, נתן שירות טוב, היה אדיב ולקח מחיר סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 124 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק