מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.88
מחיר 9.33
איכות 9.38
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ולדי פופקו, נתניה.
משוב: 16/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ בחדר אמבטיה ושירותי אורחים שכלל שבירת קירות, צבע, עבודות אינסטלציה וחשמל.
חוות דעת:
אנחנו מכירים אתו כבר כמה שנים ואנחנו ממליצים בחום, עשה עבודה מצוינת ומאוד איכותית, עם תשומת לב לפרטים קטנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ש. ג. נתניה.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
שיפוץ חנות הכולל עבודות אינסטלציה, תיקוני קירות וצבע.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אין לי שום טענות, העבודה מקצועית, בחור נחמד וקיים כל מה שהבטיח.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכאל ריכטר, רעננה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפה של כמה פאנלים עקב נזילה של מזגן.
חוות דעת:
הוא נתן יחס מצוין, עזר לנו מבחינת הזמנים. הוא הגיע בערב לראות מה צריך לעשות ולמחרת בבוקר כבר הגיע עם כל החומרים וביצע את העבודה, סה"כ הייתי מרוצה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דניאל כהן, בני ברק.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
צביעת שני חדרים ומקלחת ושירותים וקצת במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! היה הוגן גם בדברים שלא סיכמנו עליהם מראש וגם במחיר. עשה עבודה טובה, סיים אפילו לפני הזמן והיה מקצוען. הוא בחור מאוד נינוח ואני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי ש, נתניה.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
חידוש ריצוף בבניין מגורים.
חוות דעת:
אלי עשה כבר כמה עבודות אצלינו בבניין וכל פעם אנחנו מזמינים אותו מחדש. הוא תמיד עומד בלוח הזמנים שלו והמחירים שלו הוגנים. תמיד אנחנו כותבים חוזה עבודה והוא עומד במה שכתוב, הוא מגיע עם עוד פועל אחד או שניים והם עובדים מ8:00 בבוקר עד 16:00 בצהריים בלי למרוח את הזמן ובלי לבלבל את המוח. הוא מתקתק את העבודה ומפנה אחריו את הלכלוך שנוצר. אני תמיד אתקשר אליו לכל העבודות בבניין שלנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלכה מבתים, נתניה.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
סיוד דירת קרקע בת שתי קומות הכולל טיפול ברטיבות.
חוות דעת:
קודם כל הוא בנאדם עשר, יחסי אנוש מעולים, עובד בסדר, עומד בזמנים אמר לי שהעבודה תסתיים תוך שבוע והוא סיים תוך ארבעה ימים. המחירים שלו בכלל לא גבוהים וכולל את החומרים. יש לציין שהוא עשה עבודה הרבה יותר טובה מבעלי מקצוע קודמים שהיו אצלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי ביטח, נתניה.
משוב: 16/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
שירות מקצועי, הוא הגיע מהר ועשה את מה שצריך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יצחק טוויג, נתניה.
משוב: 16/03/2019
תיאור השירות:
ביצוע עבודת אינסטלציה והחלפת ריצוף בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מצוין! בחור על הכיפאק, אמין והגון. עשה עבודה מקצועית מאוד, אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק