מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רן
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.87
מחיר 9.50
איכות 9.65
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ורד שטיין, הוד השרון.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד, מאוד מנומס וסך הכל היה בסדר, הוא מאוד סבלני ומשרה אווירה טובה! בעניין המחיר היה קצת מוזר, הוא רכש את החלק שהיה צריך להחליף ואמר לי את המחיר, לאחר שהלך ניסיתי קצת לבדוק כמה אמור לעלות החלק ולדעתי המחיר אולי מעט יקר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן אורטל, כפר סבא.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
קיבוע אסלה לרצפה והחלפת צינור חיבור לצנרת בעקבות נזילה.
חוות דעת:
רן היה מצוין ועשה עבודה טובה מאוד. הוא הגיע בזמן, היה שירותי ומקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעד נח, הוד השרון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב קמי, כפר סבא.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מתגים של אסלה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהמהירות שהוא קבע איתי, הגיע וטיפל בבעיה. הייתה אי הבנה לגבי האפשרויות שעומדות בפניי כדי לטפל בבעיה אבל סך הכל היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
יואל פ. פרדסיה.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת וברז באסלה.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! היה אדיב, עשה עבודה יסודית והשאיר את המקום נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז כהן, תל אביב.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומצוף באסלת מונובלוק, כולל החלפה של כל החלקים הפנימיים באסלה.
חוות דעת:
רן עשה עבודה מדהימה! הוא ממש בא לקראתנו עם הנחה משמעותית במחיר שלדעתנו הייתה הוגנת ביותר, התמודד עם עבודה סופר מסובכת ועשה הכל 10. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן מאיר, הרצליה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד טאו, הרצליה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז במטבח ונזילה באסלה.
חוות דעת:
רן היה מעולה, נחמד מאוד ועשה את העבודה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
נגה אריכא, חדרה.
אשרור: 05/09/2019
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה רצינית בשירותים, כולל פירוק האסלה, וכן החלפת ברז בכיור, והחלפת טוש.
חוות דעת:
העבודה נעשתה במקצועיות רבה. הוא פרש בפנינו את כל האפשרויות הקיימות לטיפול בנזילה, ועזר לנו להגיע להחלטה הנכונה בשבילנו, כשהשיקול היחידי שהנחה אותו היה שלא נכנס להוצאות מיותרות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי רשף, חדרה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 אסלות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בא בזמן ועשה עבודה טובה. הכל נראה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 205 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק