מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.91
מחיר 9.30
איכות 9.45
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדם יפרח, רמת גן.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 100,000 שכלל החלפת שמנים, בדיקת בלמים ובדיקה כוללת של מערכות הרכב, לרכב מסוג סיאט איביזה, שנת 2014.
חוות דעת:
היה אדיב, הכניס אותי מיד כי הייתי לחוץ בזמן, עזר לי וקידם אותי. הסביר כל מה שהוא עשה, נתן מחיר הוגן ושירות מעולה. הוא בחור על הכיפאק.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסנת לבאור, גבעתיים.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לג'יפ דייהו טריוס.
חוות דעת:
נהדר! ציון 10 בהכל :). נתן שירות עד הבית והייתי מרוצה מהכל. באמת כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן צ. רמת גן.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב סיאט איביזה.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא קיבל אותי מהר והסביר לי מה הוא עושה. היה פיקס, ממש אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ק. אלקנה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 כולל החלפת רצועת טיימינג.
חוות דעת:
התקשרתי לגבריאל וקבענו טיפול למחרת. גבריאל הגיע אלי לאסוף את הרכב ובכל שלב בטיפול עדכן אותי במה הוא עושה ועלויות. יחס מצויין ושרות מעולה!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי א. קרית אונו.
אשרור: 24/10/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לרכב מסוג יונדאי I10, כולל החלפה של בלמים וצלחות.
חוות דעת:
סמכתי עליו מכיוון שהוא עובד עם מידרג, אך לאחר מכן בדקתי והמחיר של גבריאל היה יחסית גבוה מול אחרים שבדקתי איתם, והוא טען שזה בגלל שהוא עובד עם חומרים ואביזרים ברמה הכי טובה. אני יצאתי מהעבודה בהרגשה שלא באמת הייתי צריך חלק מהעבודה. סמכתי עליו והתברר שהוא לא היה הוגן כלפי ואני מאוכזב.
איכות
5
מחיר
4
זמנים
10
יחס
7
6
כללי
גירסאות
אדם ערוסי, ראש העין.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות שמן ברכב.
חוות דעת:
השירות היה טוב, הגיע, לקח את הרכב מהבית ועשה על הדרך טיפול 10,000. היה מאוד שירותי ונוח. התרשמות טובה. המחיר טיפה גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין כ. תל אביב.
אשרור: 17/09/2019
משוב: 19/06/2019
חוות דעת:
ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלום שוויצר, ראש העין.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג פולקסווגן ג'טה 2010.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע עד אלי ועשה את מה שהיה צריך לעשות במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר רונן, שערי תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב מסוג סוזוקי קרוסאובר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא עמד בזמנים, היה נחמד והרגיש לי מקצועי, אך אין לי איך להעריך את האיכות כרגע. הוא לקח את האוטו והחזיר לי אותו.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן ט. תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 80 אלף.
חוות דעת:
היה מעולה ונתן שירות בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק