מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
גבריאל
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.78
מחיר 9.56
איכות 9.67
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 9 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמחה פ. בני ברק.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט, החלפת משולשים והעברת טסט לרכב מסוג ניסאן.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה ומהיר, נהניתי מאוד, הוא עשה יותר ממה שהיה צריך לעשות והעבודה הייתה ממש טובה, הוא איש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן עבדיאן, אלעד.
משוב: 24/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ברכב מסוג שברולט 2014 כולל החלפת צמיגים.
חוות דעת:
לוקח את הרכב, מטפל ומחזיר. ממש שירות VIP. הוא משאיר לך את החלקים שהחליף כדי שתראה מה הוא עשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר רגו'אן, אלעד.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 שכלל תיקון נזילת שמן משסתום של המנוע והכנה לטסט ברכב מסוג טויוטה קורולה.
חוות דעת:
אני חושב שהוא בן אדם מאוד אמין ומקצועי. אני הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו. מאותה עת שפניתי אליו הייתי אצלו מספר פעמים ואני פשוט סומך עליו, תענוג לעבוד איתו. הוא מפרט תמיד מה התקלה של הרכב, מה החסרונות והיתרונות, מה טוב לי ומה לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי דדון, אלעד.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים, שמנים ופלאגים לרכב סיטרואן C4.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, לקח את הרכב ועשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה כהן, אלעד.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו ואני מרוצה מהשירות שלו והעבודה שלו. אין לי תלונות עליו, הוא מאוד נוח, אמין ונותן שירות עד הבית ומסביר הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאלתיאל חזקיה, אלעד.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
לקיחת הרכב והחזרתו לאחר ביצוע טיפול 10,000 שכלל החלפת ברקסים וצמיגים ברכב מסוג מאזדה 5 שנת 2007.
חוות דעת:
הוא באמת אחלה בן אדם. אהבתי שהוא מגיע עד אליי, לוקח את האוטו ומחזיר אותו לאחר הטיפול והבדיקה. הוא עשה עבודה מקצועית וטובה, שמר על קשר במהלך הטיפול כך שאדע מה הוא עושה, באמת איש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל יצחק, אלעד.
משוב: 09/03/2019
תיאור השירות:
טיפולים ברכבים שכללו החלפת מנועים וטיפולי 10000.
חוות דעת:
חבל על הזמן, שירות מעולה, הוא אמין ועומד בדיבורו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל משנה, חולון.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסטס ברכב מזדה והעברת טסט.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, בשנה שעברה הייתי אצלו והוא הכין לי את האוטו לטסט, שלחתי גם את הבן שלי אליו, הוא אדם מאוד מקסים, שירותי וישר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. ש. תל אביב.
משוב: 20/05/2019
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 9 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך נייד רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי גרירה וחילוץ. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק