מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.57
זמנים 9.43
מחיר 9.36
איכות 9.48
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יהודה ג. פתח תקווה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון צינורות ניקוז בשלושה מזגנים עיליים של טורנדו.
חוות דעת:
אלירן היה פצצה, ממש מצוין! הוא מקצועי, היה נחמד ואדיב ועמד בלוח הזמנים. עשה עבודה טובה במחיר טוב מאוד ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רוברט עמר, גבעת שמואל.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת תדיראן בעל 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, נחמד, הכל עשר, מקצועי ואני מרוצה ממנו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ברקאי, רמת גן.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי 1 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה אחלה. המחיר הגון לדעתי והעבודה הייתה עשר. הגיע בזמן, עובד עם צורת תשלום מאוד נוחה, מילא לי גז במזגן ללא תוספת תשלום ובאמת שהכל היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה קובו, רמת גן.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת תדיראן, 1 כוח סוס ו-2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
מקסים מקסים! קסם של בחור, אמין, בחור טוב, קשוב, עם סבלנות, הוגן והגון :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה ליה, רמת גן.
אשרור: 15/11/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת למזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא ישר, מהימן, הסביר מאוד טוב והמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה פייבל, בת ים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים של חברות תדיראן ואלקו שכלל ניקוי יסודי מבפנים והחלפת צנרת חיצונית סתומה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא הגיע פעמיים, היה שירותי וגבה מחירים מאוד סבירים לדעתי. אנחנו מאוד מרוצים ובטוח נפנה אליו שוב כשנצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי בלינקין, רמת גן.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
לאחר מכן שוב ראינו שהמזגן לא תקין, הזמנו טכנאי של החברה והוא אמר שההתקנה שנעשתה לא טובה וראה שיש דליפה של הגז, פתר את זה באותו הרגע.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
3
1
כללי
גירסאות
עמנואל ניס, חולון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה בצנרת של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא לא תיקן את הנזילה, אלא אמר שצריך להחליף את משאבת המים.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אופיר גלעד, קרית אונו.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יפית ברנדפלד, בית דגן.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי ממנו טובה מאוד. הייתי מרוצה מעמידה בלוח הזמנים, האמינות, מקצוענות, מהשירותיות שהינה מאוד גבוהה ומהזמינות הטלפונית. אם רוצים לשאול משהו, או לא מבינים הוא עונה ומסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק