מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.67
זמנים 9.53
מחיר 9.47
איכות 9.52
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 43 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי ג. חולון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
פירוק שני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
אחלה בנאדם. בסדר גמור. הגיע בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך. לא היה יותר מדי מה לעשות אבל אין תלונות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי נוי, חולון.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן רגיל של חברת סאגה 1 ורבע כ"ס.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה מאה אחוז! עשה אחלה עבודה ועל הדרך סתם לי חור במזגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה פייבל, בת ים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים של חברות תדיראן ואלקו שכלל ניקוי יסודי מבפנים והחלפת צנרת חיצונית סתומה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא הגיע פעמיים, היה שירותי וגבה מחירים מאוד סבירים לדעתי. אנחנו מאוד מרוצים ובטוח נפנה אליו שוב כשנצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל ניס, חולון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה בצנרת של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא לא תיקן את הנזילה, אלא אמר שצריך להחליף את משאבת המים.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
מנחם ימקוב, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במזגן של תדיראן.
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה משהו מיוחד, לא היה לי כזה דבר בחיים! עשה הכל בזריזות, הסביר הכל, לא ניסה להוסיף עבודות שלא נדרשות, לקח מחיר ממש הוגן וזול ותיקון את הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה טלר, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
אלירן היה ממש מעולה. מאוד אדיב, מקצועי וממש בסדר גם מבחינת המחיר. אני מממש הייתי מרוצה והכל היה בסדר, אני בהחלט אמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס אוסטרובסקי, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מגזן קטן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי, הגיע בזמן ועבד טוב וכמו שצריך, המחיר היה הוגן והוא בחור נחמד, שירותי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור א. חולון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז מים של המזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה פופוביץ, חולון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלירן היה מהיר, מקצועי, נקי, סידר אחריו וענה על שאלות שהיו לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל הומיה, חולון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה פנטהאוז.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור. הוא הגיע ובדק את המזגן, הוא אמר שזאת לא בעיה של גז והמזגן מסוכן אז אין מה לעשות איתו. מגיע לו עשר בהכל, הוא היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 43 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק