מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלירן
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.65
מחיר 9.62
איכות 9.68
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עמנואל ניס, חולון.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של נזילה בצנרת של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא לא תיקן את הנזילה, אלא אמר שצריך להחליף את משאבת המים.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
מנחם ימקוב, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במזגן של תדיראן.
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה משהו מיוחד, לא היה לי כזה דבר בחיים! עשה הכל בזריזות, הסביר הכל, לא ניסה להוסיף עבודות שלא נדרשות, לקח מחיר ממש הוגן וזול ותיקון את הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נינה טלר, חולון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן.
חוות דעת:
אלירן היה ממש מעולה. מאוד אדיב, מקצועי וממש בסדר גם מבחינת המחיר. אני מממש הייתי מרוצה והכל היה בסדר, אני בהחלט אמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס אוסטרובסקי, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מגזן קטן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי, הגיע בזמן ועבד טוב וכמו שצריך, המחיר היה הוגן והוא בחור נחמד, שירותי ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור א. חולון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז מים של המזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולגה פופוביץ, חולון.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אלירן היה מהיר, מקצועי, נקי, סידר אחריו וענה על שאלות שהיו לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל הומיה, חולון.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה פנטהאוז.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור. הוא הגיע ובדק את המזגן, הוא אמר שזאת לא בעיה של גז והמזגן מסוכן אז אין מה לעשות איתו. מגיע לו עשר בהכל, הוא היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי קהתי, חולון.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
צביעה ותיקוני טיח בדירה ותיקון צנרת מזגנים.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה, תיקתק, עמד במילה שלו, היה הוגן, לקח מחיר טוב, היינו מאוד מרוצים וגם המלצתי עליו לחבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר גלעד, קרית אונו.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
היה סבבה, אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יפית ברנדפלד, בית דגן.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
ההתרשמות שלי ממנו טובה מאוד. הייתי מרוצה מעמידה בלוח הזמנים, האמינות, מקצוענות, מהשירותיות שהינה מאוד גבוהה ומהזמינות הטלפונית. אם רוצים לשאול משהו, או לא מבינים הוא עונה ומסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק