מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עידו
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.92
מחיר 9.72
איכות 9.92
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
א. ש. פתח תקווה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג קיה של שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, קיבל אותי בזמן והיה שירותי, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

אברהם אב, רמת גן.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון רעשי מנוע ברכב מסוג סיטרואן פיקאסו c4 שנת 2010.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, היחס היה מאוד טוב. הוא בדק את הרכב ואמר שלא חייב לתקן את מה שיש כי זה מאוד יקר ועל הדרך העלה את הרכב לבדיקת רעשים שהיו בו ופתר את התקלה על המקום ולא גבה על שום דבר תשלום. הוא היה מאוד בסדר, מאוד אדיב ותקתק את הכל בצורה מסודרת. מאוד נהנתי ואני אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי ק. ראשון לציון.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 כולל החלפת שמן, רפידות וברקסים ברכב מסוג מאזדה שלוש.
חוות דעת:
הוא נחמד, עשה בדיקה לרכב, הראה לי שהרפידות הקודמות היו ישנות ושחוקות ואז אמר שצריך להחליף את הברקסים. בגלל שהיתה לי נסיעה ארוכה למחרת החלפתי ואני לא יודעת אם זה באמת היה הכרחי.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יערית פ. פתח תקווה.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
טיפול הכנה לטסט והעברת טסט.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! הוא היה רציני ומקצוען, עשה את העבודה במהירות ובשירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליעם ליעם, פתח תקווה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לרכב מסוג אופל קורסה שנת 2012.
חוות דעת:
עידו בחור נחמד, חברותי מאוד ומזמין. העובד שעשה לנו את העבודה מטעמו היה מקצועי במאה אחוז, ראו שהוא לא פספס שום דבר והכל טופל בצורה הכי טובה ונעימה שיש. סידר את כל מה שהיה צריך וענה על כל מה ששאלנו. בהחלט נחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון אילן, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רפידות בלמים אחוריים וקדמיים, החלפת מצבר והחלפת נורות תאורה קדמיים ברכב מסוג יונדאי טוסון מודל 2016 2WD.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הרגשה טובה של שירות אכפתי וענייני, ענו לי על כל השאלות קצר ולעניין. לגבי הבלמים מצאו שאין צורך להחליף דיסק , לא חייבו אותי על זמן עבודה מנופח, מרגיש שיצאתי עם טיפול הוגן ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד נבון, פתח תקווה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 30 אלף לרכב מסוג מזדה 2 שנת 2009, שכלל החלפת תושבת מנוע ומצבר.
חוות דעת:
נעזרתי בהם ואני באמת מבסוט, חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדי פאר, פתח תקווה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 ברכב של חברת רנו.
חוות דעת:
הם היו חבל על הזמן, השירות עשר ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן סלמן, קרית אונו.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילת שמן ברכב מסוג פג'ו 508.
חוות דעת:
השירות היה מצויין אך מבחינת המחיר קצת התאכזבתי. פירטטתי לו את התקלה לפרטי פרטים בטלפון ונאמר לי סכום אחד, וכשהגעתי הצעת המחיר עלתה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ששי חכם, קרית אונו.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת טימינג ורצועות מנוע ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! היה אחלה, שירות מקצועי ואדיב ומחיר סביר בהחלט לדעתי, כל הכבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

מוסכים נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק