מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.77
מחיר 9.62
איכות 9.69
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרון רם, הרצליה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור.
חוות דעת:
הרבה זמן לא נתקלתי בבעל מקצוע אדיב, מקצועי ונחמד כמו יוני. הוא יוצא מן הכלל! היה חביב ויעיל, תיק תק זיהה את התקלה וניגש לעבודה. גבה מחיר ביקור בלבד, כל המשפחה שלי כבר קיבלה את הטלפון שלו, פשוט מקסים, אין לי מילים, מוריד את הכובע בפניו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עופר אגמים, הרצליה.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
לא היה קירור. הוא בדק, פרק, הסתכל מכל מיני כיוונים אפשריים, היה שם כמעט 45 דקות. נתן אופציה לא ודאית ויקרה ולכן אמר 'אל תלכו לכיוון הזה, בואו נעשה בדיקה מסוימת ונראה אם זה לא יעבוד.' הוא היה בסדר גמור, המקרר ישן ולכן אני לא יודע אם אתקן או אחליף אותו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בנצי טייץ, הרצליה.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל לוי-פרי, הרצליה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע לתקן היה אדיב והשקיע המון שעות. הוא חזר יום אחרי זה להשלים את התיקון, היה קשוב ,רצה שהדברים ייסתדרו והמטרה שלו הייתה לקדם את התהליך.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
נתן דקה, כפר סבא.
אשרור: 07/03/2020
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במקרר אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור רביב, תל אביב.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי מקרר חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, היה נחמד, ישר וכנה.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פאבל כרמל, פתח תקווה.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תקלה במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד, עזר והסביר לי בטלפון מה הבעיה ואיך לפתור אותה וחסך לי הרבה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינה גולדברג, הוד השרון.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהמקפיא לא מקפיא מספיק
חוות דעת:
הוא אדם נחמד אבל היה מאוד מקובע ולא הקשיב לבקשותיי. הפריזר לא כל כך הקפיא. הוא הגיע 3 פעמים, התעקש בפעמים הראשונות שזה לא חוסר בגז, בלי שבדק זאת ולמרות שביקשתי מימנו לבדוק. הוא אמר שהוא הטכנאי והוא המקצועי והחליף חלקים אחרים שלדעתו היו מקור הבעיה. אך הבעיה לא נפתרה. בפעם השניה גבה מימני רק עבור החלק ובפעם השלישית כשהשתכנע לבדוק את הגז ומצא שזו אכן היתה הבעיה לא חייב אותי כלל. רק הוספת גז פתרה את הבעיה של המקפיא. אמרתי לו שזה לא בסדר מה שקרה. ושאני לא מרוצה ממנו, ומבחינתי הוא לא מקצועי. הוא בחור טוב אבל מאוד עקשן. דבר שגרם לי אי נוחות טרטור והוצאת כסף מיותרת. הוא אמר שהוא לוקח את ההערות לתשומת ליבו.
תגובת העסק:
שמחתי לתת שרות, ולא נעים לי שהלקוחה לא מרוצה מספיק. בתקלות מסוג חוסר קירור במקרר או במזגן הדבר הראשון שלקוחות חושבים זה שכנראה חסר גז אך ישנם עוד פרמטרים לבדיקה שיכולים להפריע לקירור תקין במקרר. במקרה הנ''ל אכן היו מס' תקלות. הוחלף מפסק לא תקין שאחראי על הפיזור של האוויר במקפיא. משלא פתר את הבעיה הוחלף חיישן ומילוי גז במקרר שפתר סופית את הבעיה. לפעמים יש תקלות יותר מורכבות ולכן גם לא גביתי תשלום עבור חלקים, עבודה וביקור נוסף במטרה שכולם יהיו מרוצים וכך אני משתדל תמיד.
2
כללי
גירסאות
דרור א. תל מונד.
אשרור: 26/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במקרר של חברת פישר אנד פייקל.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שני גריידי‬‎, כפר סבא.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקרר.
חוות דעת:
מצא את הבעיה יחסית מהר ותיקן אותה. הוא היה מהמם, הגיע באותו יום והיה זמין. לקח מחיר לא גבוה והיה הגון ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק