מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוני
ציון כללי:
9.47
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.83
מחיר 9.35
איכות 9.44
דירוג כללי 9.47
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סנדרה מימון, חורשים.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
ביקור, בדיקה ומילוי של גז במקרר.
חוות דעת:
הוא הגיע, בדק את המקרר אמר שאפשר לתקן את זה וזה יעבוד לפחות לכמה חודשים ואולי גם לכמה שנים, אז החלטנו ללכת על זה. הוא עבד קשה כדי להוציא ,לנקות ולמלא את הגז ובכלל הוא בחור על הכיפאק ומאד נחמד. אבל אחרי שהוא הלך המקרר הפסיק לעבוד לגמרי, לפני זה רק המקפיא לא מספיק הקפיא אבל עכשיו שום דבר לא עובד. התקשרנו אליו, הוא אמר שנחכה כמה שעות כי אולי לוקח לזה זמן, חיכינו וזה עדין לא עזר. התקשרנו שוב והוא אמר שכנראה זה משהו רציני יותר ולא בטוח שאפשר לתקן את זה, הוא אמר שבגלל שהוא לא הצליח לתקן אז את ה150 שקל על המילוי גז הוא יחזיר לנו ובקטע הזה הוא היה דווקא נחמד, אבל אני די מאוכזב כי אם הוא היה אומר לי בהתחלה שאי אפשר הייתי נותן לו כסף על ביקור והולך ישר להזמין מקרר חדש, אבל אחרי שהוא אמר שזה כן יעבוד ויחזיק לפחות לכמה חודשים ואולי גם לכמה שנים ובסוף זה לא עבד אז זה מאכזב כי עכשיו אני במצב שאני גם בלי מקרר בכלל. זה לא מה שציפיתי.
איכות
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
סגור
דני אהרון, כפר סבא.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
יוני היה מאוד נחמד ועשה רושם אמין ומקצועי. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סבג, כפר סבא.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי תיקון מקרר אמנה.
חוות דעת:
דיברתי עם יוני, הסברתי לו מה הבעיה שלי והוא אמר איזה חלק צריך להחליף או לתקן, הוא ניסה למצוא לי אותו ולא הצליח כי המקרר ישן, הציע לי כמה פתרונות איך אפשר לפתור את התקלה בלי להחליף את החלק. אני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫רון וינשטוק‬‎, רעננה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ישן של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זמין והגיע בזמן, הוא בחור מקצועי והסביר כל דבר, המחיר היה הוגן ואני מרוצה מאד ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון שלי, הוד השרון.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר בן 10 שנים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא ניסה לתקן מקרר ישן בן 10 שנים, זה החזיק קצת זמן וזהו אבל הוא נתן לי ייעץ בטלפון והיה אחלה ממש!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה אילן, כפר סבא.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה וניקיון קרח שהצטבר במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יוני היה בסדר גמור, הוא נתן יחס טוב ועבד במקצועיות וענה לכל הדרישות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר פורת, כפר סבא.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע במקרר.
חוות דעת:
הוא אחד האנשים הכי הגונים שיש בענף. אני שולח אותו להרבה אנשים והוא היה אצלי הרבה פעמים. הוא עשר גם מבחינת מחיר וגם מבחינת שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל לוי-פרי, הרצליה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע לתקן היה אדיב והשקיע המון שעות. הוא חזר יום אחרי זה להשלים את התיקון, היה קשוב ,רצה שהדברים ייסתדרו והמטרה שלו הייתה לקדם את התהליך.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
רונן דיאמנט, תל מונד.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
בחור נפלא! הוא היה ממש פייר איתי ולקח מחיר ביקור בלבד. לא אפשרתי לו להמשיך לעבוד כי הפעולה היתה מסובכת והחברה של המקרר צריכה לטפל בה, אבל הוא אחלה בחור ואני מאוד מרוצה! הוא גם הביא איתו ידע רב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדחס במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
שירותי מאד, מקצועי ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק