מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.27
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.20
מחיר 9.20
איכות 9.21
דירוג כללי 9.27
התפלגות

מחושב על 15 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל ספיר, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! היינו מאוד מרוצים. הגיע בהקדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אהרון בן חמו, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון וסידור חיווטים בנקודת חשמל.
חוות דעת:
עם דניאל תיאמתי את העבודה ערב לפני והוא ביצע אותה בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת יוסף, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה לגינה, התקנת שקעים ומנורות בדירה.
חוות דעת:
ממליצה עליו לגמרי! מבין במקצוע שלו, אמין, כל שאלה ששאלתי ענה והסביר לי באופן פשטני, הוא מקצועי ועושה עבודה יסודית ונקייה, הבטיחות אצלו מעל הכל. מחיר גבוה אך איכות העבודה שעשה שווה את זה, אפנה אליו בכל הזדמנות נוספת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מנצור, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת בארון חשמל לתאורה חיצונית בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת. ממש מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אסטר, קציר-חריש.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
סידור חשמל של המזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר לי מה הוא עושה, עשה אחלה עבודה ועבד מהר. איש מאוד נחמד והציע לעשות עוד דברים בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה איסר, קציר-חריש.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
מאוד ממליצה! אמין, איכותי ועושה את העבודה מהר, לא יקרן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ש. אורה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה כללית לאיתור תקלה עקב קפיצות ממסר פחת בבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אכזבה מאוד לא נעימה! הטכנאי הגיע לבית, ביצע בדיקה, בה לא מצא סיבה לטענתו לסיבת קפיצת הממסר. הציע לעשות טיפול ללוח חשמל קיים שלטענתו מיושן ויכול להיות סיבה לקפיצת ממסר הפחת. על הדרך הציע לבצע החלפה של כמה כבלים של חשמל שלטענתו לא מתאימים לשימוש. עלות התיקון שהציע היה מאוד גבוה. התקשרתי לחשמאלי נוסף ממידרג והסברתי לו את מהות הבעיה, החשמלאי הציע לי לבדוק כמה דברים לפני שיבוא במידת הצורך לבצע בדיקה. בבדיקה קצרה וויזואלית גיליתי שמכסה הבידוד של דוד המים שיושב על הגג פגום ומים זורמים על מגעי החשמל. המכסה הוחלף בעלות אפסית והבעיה נפתרה. בשיחה חוזרת עם דניאל, הוא התעקש שיכולה להיות בעיה נוספת והחלפת לוח חשמל יכול היה לפתור את הבעיה. הבהרתי לו שמבחינתי, הוא לא ביצע בדיקה יסודית כפי שהיה מצופה וסכום הבדיקה ששילמתי לו היה לחינם כי הוא לא פתר את הבעיה והציע לי טיפול לא הכרחי לאופי הבעיה. כמו כן הצעתו להחלפת כבלי החשמל המדוברים הייתה מיותרת מאחר ולא היו מחוברים לשום צרכן.
איכות
1
מחיר
1
זמנים
0
יחס
1
1
כללי
גירסאות
אלי ישאייב, נתניה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
החלפת אביזרי חשמל ישנים, התקנת 30 נקודות חשמל חדשות ו12 גופי תאורה בבית.
חוות דעת:
דניאל עשה רושם ראשוני טוב, אבל ההתנהלות שלו הייתה לא הכי מקצועית. כנראה שסדר גודל העבודה הזו הייתה גדולה עליו ולא היה לו צוות נכון כדי לבצע אותה. הוא לא הסתדר, היה צריך אותי הרבה פעמים ואני הייתי צריך לפקח עליו. הוא בן אדם טוב, אבל זה היה גדול עליו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
משה אזולאי, חדרה.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 27/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
זיהה את הבעיה מהר וסידר כמו שצריך. הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית כהן, זכרון יעקב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ארון חשמל בבית פרטי והתקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הכל היה בסדר. הוא מקצועי, אדיב, נותן שירות טוב ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 15 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק