מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.88
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 8 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק אדוט, כפר סבא.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקלת חשמל בעסק.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את התקלה ולא הצליח לאתר אותה, אך מאז שהגיע כבר אין את התקלה. הוא באמת אחלה! אמין מאוד, עובד בצורה יפה ומסור מאוד ללקוח. הכל מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אהרון בן חמו, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון וסידור חיווטים בנקודת חשמל.
חוות דעת:
עם דניאל תיאמתי את העבודה ערב לפני והוא ביצע אותה בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר טלבי, קרית אתא.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת לוחות חשמל למערכות סולאריות.
חוות דעת:
מאוד ממליצים! בחור ישר, הגון וסופר מקצועי. אני ממש הייתי מרוצה, נתן לי שירות ברמה שחבל על הזמן. בחור מותק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסנת יוסף, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה לגינה, התקנת שקעים ומנורות בדירה.
חוות דעת:
ממליצה עליו לגמרי! מבין במקצוע שלו, אמין, כל שאלה ששאלתי ענה והסביר לי באופן פשטני, הוא מקצועי ועושה עבודה יסודית ונקייה, הבטיחות אצלו מעל הכל. מחיר גבוה אך איכות העבודה שעשה שווה את זה, אפנה אליו בכל הזדמנות נוספת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם מנצור, קציר-חריש.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת בארון חשמל לתאורה חיצונית בבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, עשה עבודה מצוינת. ממש מבסוט ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי אסטר, קציר-חריש.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
סידור חשמל של המזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין! הסביר לי מה הוא עושה, עשה אחלה עבודה ועבד מהר. איש מאוד נחמד והציע לעשות עוד דברים בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאלה איסר, קציר-חריש.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים אינדוקציה.
חוות דעת:
מאוד ממליצה! אמין, איכותי ועושה את העבודה מהר, לא יקרן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד לוינגר, ירושלים.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת ארונות חשמל.
חוות דעת:
אחלה בנאדם! ישר, עושה את העבודה כמו שצריך, לא יקר, עובד מהר ונותן שירות מעולה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 8 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק