מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.55
מחיר 9.27
איכות 9.65
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אנסטסיה גורודניצקי, בת ים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות באסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, התקשרתי בערב והצלחנו לתאם לבוקר למחרת כבר. הוא הגיע ועשה מה שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
סגור
לירון הרשקוביץ, בת ים.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
הקמת שירותים ומקלחות.
חוות דעת:
אשר אמין, מקצועי, רציני ומדוייק. הוא עשה את כל העבודה מ-א' ועד ת'. אני סומך עליו בעיניים עצומות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימונה יריחו, חולון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה.
חוות דעת:
הוא שלח את השותף שלו שמצא את התקלה, הייתי מאוד מרוצה ממנו, אבל מבחינת המחיר הייתי קצת מאוכזבת משום שהוא אמר שהמחיר כולל את האישור לחברת המים אבל בסוף הייתי צריכה לשלם יותר למרות ששאלתי מראש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלי טורגמן, חולון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ברזים והחלפת דוד שמש.
חוות דעת:
אני מקבלת ממנו שירות כבר תקופה ארוכה בעבודות חשמל ואינסטלציה ואני חושבת שהוא אמין, השירות שלו אדיב, נעים, קשוב לצרכן בסבלנות רבה, מסביר כל דבר, העבודה שלו מאוד טובה ויש לו ידיים טובות, איך אומרים יצאת צדיק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר יובני, בת ים.
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת, ניאגרות, ברזים ותיקוני צנרת בעקבות פיצוצי מים.
חוות דעת:
הוא עשה אצלי כמה עבודות בכל מיני דירות. הוא בעל מקצוע מדיוק, אמין, ומקצועי. נותן שירות טוב ללקוח, לא הייתה לי אף בעיה איתו, הוא תמיד הגיע בזמן והיה זמין בטלפון. הוא עושה עבודה מצוינת כמו שצריך, לוקח מחירים סבירים ופשוט אין לי מילה רעה אחת להגיד עליו אז מבחינתי על הכל 10! אני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית רייס, הוד השרון.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור בניין.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן עיני, אור יהודה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
התקין אלחזור בשעון מים.
חוות דעת:
הוא היה מדהים באמת! מקצועי מאוד, הלך לקראתי בשעות לא רגילות, אני מאוד מודה לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה היימן, הרצליה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לפתיחת סתימה בכיור בשירותים.
חוות דעת:
הוא הסביר לנו איך לקחת את הצינור קפיץ ולהשחיל אותו מהצד השני וזה פתר את הבעיה, אמר שחבל שיבוא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור פריש, ראשון לציון.
אשרור: 17/07/2019
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במרפסת.
חוות דעת:
היה טוב. אני מרוצה מהטיפול בבעיה ושהוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מוטי סיקרון, כפר סבא.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק