מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דרור
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 10.00
מחיר 9.56
איכות 9.82
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יואב שראייר, אשקלון.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון אסלה סמויה שנשברה.
חוות דעת:
היו מאוד מהירים, תקתקו את הבדיקה ואמרו שיגיע שבוע לאחר מכן לתקן. באמת הגיעו ותיקנו כמו שצריך, היו מאוד מקצועיים ונחמדים. הדבר היחיד שהעיב על החוויה הוא שמראש שאלתי על עלות העבודה כולל הביקור והחלק שהיה זקוק להחלפה. ולבסוף שילמתי הרבה יותר כי הם החליפו עוד חלקים מבלי להודיע לי. לאחר שדיברתי איתם הם הורידו קצת במחיר אך זה עדיין הרבה יותר ממש שחשבתי. המחיר היה הוגן יחסית לחלקים ולעבודה, אך ציפיתי למחיר כמו שתיאמנו מראש ובסוף יצאתי עם תחושה חמוצה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
גירסאות
סגור
אורן שינדלר, אשקלון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והמחיר היה אחלה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דנה ש. גבעתיים.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה תלויה.
חוות דעת:
הוא מצוין ומקצועי, הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה, אמין ומחיר הוגן, הוא הגיע לפני הזמן ולא ניסה לדחוף מה שלא צריך, בקיצור מומלץ בחום, שירבו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לארי אזולאי, ראשון לציון.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, מהיר, הגיע בזמן, אני מאוד מרוצה מהעבודה שהוא עשה לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי קרטובר, צוקי ים.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון כפתור ניאגרה מיוחד.
חוות דעת:
בן אדם פשוט מקצוען! הוא הגיע אליי בדיוק בזמן שקבענו ועשה עבודה מושקעת ויסודית. אדם מאוד סבלני ונחמד וגם המחיר שלקח היה ממש סביר. אני מאוד מרוצה ממנו וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ביזאוי, אשקלון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בשירותים.
חוות דעת:
חבל על הזמן, פצצה, השירות, המחיר, הכל, טיפל בבעיה באופן מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. א. תל אביב.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, באו בזמן ועשו את מה שצריך.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
י. ר. אור יהודה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
איתור וטיפול של נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אני ממליצה עליו מאוד, הוא מקצועי, נחמד ואדיב, עומד בזמנים ועושה עבודות טובות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא מעולה, בחור על הכיפאק, נותן שירות אחלה, סבלני ואדיב. אין לי מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה והחלפת מצוף.
חוות דעת:
רמת שירות מאוד גבוהה. הגיע בזמן ומהר. היה מאוד אדיב ונעים והכי חשוב פתר את הבעיה. אין לי ספק שאם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק