מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.64
איכות 9.82
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת ויתקון, נס ציונה.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קופסאות חשמל בגינה.
חוות דעת:
הוא מושלם, בחור פשוט מדהים! בחיים בעל מקצוע לא דייק כלכך בזמנים. הוא מקצועי, יסודי ומאוד התחשב בי מבחינת המחיר. אני נותנת לו את הציון הכי גבוה שיש ומאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נתנאלה מולאיים, גבעתיים.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הארקה לדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הגיע בזמן ביצע בדיקה יסודית ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ה. תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ובדיקה ותיקון של שקעים.
חוות דעת:
אני בהחלט אמליץ! יניב מקצוען אמיתי. הגיע בזמן שנקבע, היה אדיב וחביב, תמחר את העבודה בצורה שפויה ועמד במחיר שנקבע. עבד מהר ויעיל, ווידא כל דבר כמה פעמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד פרץ, רמת גן.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אמר שאולי זאת תהיה בעיה של חברת חשמל ובאמת צדק, למרות זאת הוא הגיע מהר, היה תקשורתי ואחרי שהלך התקשר לבדוק אם הכל הסתדר עם חברת החשמל ואם הבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. רמת השרון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בכבל של דוד שמש, חיבור הארקה והחלפת כבל.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה. איתר את התקלה בלוח הראשי, החליף את הכבל וביצע בדיקות הארקה. מקצוען אמיתי, המחיר 10 והשירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פינקלמן, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחדר מדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה ונקייה מאוד, היה אדיב, נחמד והשאיר אחריו אזור מאוד נקי. בערב שלאחר העבודה גילינו שהאינטרקום הפסיק לעבוד. למחרת ב- 9:00 בבוקר דיברתי איתו והוא ב-11:00 כבר היה אצלנו לבדוק מה העניין. הוא אמר שהוא לא איש מקצוע בתחום האינטרקום אבל הצביע לנו על רכיב תקול שלדעתו אם נחליף אותו הבעיה תיפתר. הוא באמת צדק והכל הסתדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפי רוטרו, רמת גן.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של גוף תאורה והחלפת שקע.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו התקשר לפני. הוא בא וישר עשה את העבודה שלו. הוא היה מאוד מקצועי, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי בן דב, מודיעין.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון 4 שקעים בבית.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ועדין, אני מרוצה מעבודתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון סו, בית דגן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמלית בתריס.
חוות דעת:
השירות בסדר גמור! הגיע בזמן, נחמד, מחיר סביר, הוא קצת הסתבך, אבל בסופו של דבר הסביר הכל, האמנתי לו והוא פתר את הכל. נותן לו בהכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אשל, גבעתיים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תאורה, התקנת טיימר לדוד חשמל בדירה.
חוות דעת:
מאוד מרוצים ממנו, מקצועי, הגיע בזמן, שיתף פעולה, מאוד נהנו מהשירות והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק