מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.66
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ענת ויתקון, נס ציונה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קופסאות חשמל בגינה.
חוות דעת:
הוא מושלם, בחור פשוט מדהים! בחיים בעל מקצוע לא דייק כלכך בזמנים. הוא מקצועי, יסודי ומאוד התחשב בי מבחינת המחיר. אני נותנת לו את הציון הכי גבוה שיש ומאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי פינקלמן, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחדר מדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה ונקייה מאוד, היה אדיב, נחמד והשאיר אחריו אזור מאוד נקי. בערב שלאחר העבודה גילינו שהאינטרקום הפסיק לעבוד. למחרת ב- 9:00 בבוקר דיברתי איתו והוא ב-11:00 כבר היה אצלנו לבדוק מה העניין. הוא אמר שהוא לא איש מקצוע בתחום האינטרקום אבל הצביע לנו על רכיב תקול שלדעתו אם נחליף אותו הבעיה תיפתר. הוא באמת צדק והכל הסתדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן דמתי, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק וחוטים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, עשה את העבודה שלו וכששאלתי אותו שאלות הוא נתן תשובות מפורטות והגיוניות. נתן לי ביטחון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפתח שרעבי, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר וכנר, רמת גן.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים, החלפת ספוטים, תיקון וחיזוק לוח החשמל ואיתור ופתרון בעיות חשמל בבית.
חוות דעת:
מקצועי ביותר. אדיב. שירותי מאד. יצויין שהלך וקנה ספוטים מתאימים אחרי שמדד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה שקד, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
ממש מצוין, עבודה טובה לגמרי! הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ס. גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע, ניתוק פעמון חשמלי וחיזוק גוף תאורה.
חוות דעת:
היה עשר, הוא סופר מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל נסנקו, תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל זינגר, מודיעין.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודה והתקנת גוף תאורה כולל חציבה .
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אחד הבודדים שנתן מחיר לא עגול אלא עשה חישוב של העבודות לפי המחירים של הכל והראה את המחיר ממש ברמה של אגורה. היה נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה יסודית לעומת חשמלאים אחרים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הלנה אורליינס, ראשון לציון.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ומפסקים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק