מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.61
איכות 9.81
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 59 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיתית שריג דנור, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל ושקעים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא הגיע מהר, בדק שהכל בסדר, היה נחמד ונתן מענה טוב לאמא שלי. קיבלתי ממנה פידבק טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירון בוסקילה, בני ברק.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של ארון חשמל, שכלל חיזוק של הברגים ובדיקה של כמה תנורים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים. ממש איש מדהים אין לי מילים. הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית, אחרי שהוא סיים הוא נשאר עוד שעה וחצי לבדוק שהכל תקין. הייתי מאוד מרוצה ואני ממליץ עליו בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא דקל, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
הכנת הבית לבדיקת חברת חשמל, הארקה, לוח חשמל חדש ועוד.
חוות דעת:
יניב הגיע לעשות עבודת חשמל כללית. נתן תחילה הצעת מחיר גבוהה לדעתי אבל הגיונית. כאשר התחיל את העבודה, ראה דברים נוספים שלדעתו היה צריך לתקן. הוא סידר אותם אך לא יידע אותנו על העלות הנוספת שהגיעה לסכום הרבה יותר גבוה. היינו מופתעים מאוד לקבל את החיוב הנוסף. אם משתמשים בשירותיו ממליץ לוודא שסוגרים את כל הפרטים לפני ביצוע העבודה, אחרת עלולות להיות בעיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
נילי אליאור, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פס בלוח חשמל והחלפת חוטי חשמל שרופים.
חוות דעת:
יניב היה מעולה! הוא מאוד מקצועי ונחמד, בהחלט איש רציני. הוא הקדים בעשר דקות וישר ניגש לעבודה. אני מאוד ממליץ עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי דיין, ראשון לציון.
אשרור: 14/06/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנה של נק' חשמל, תעלה לחשמל ומפסק תאורה בארון חשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ק. תל אביב.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ומנורות בבית עסק.
חוות דעת:
הוא תותח על! אני ממליץ עליו בחום. הוא בחור אמין, מקצועי, מסור ומגיע בזמן. הוא עובד בצורה נעימה והעבודה הייתה זריזה ומקצועית
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 26/08/2019
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה טוב מאד, שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רזיאל חלילי, בני ברק.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב מאוד, נחמד, הגיע בזמן שקבענו אבל הוא לא פתר בסוף את התקלה. היה מדובר על תקלה בעייתית, הוא עשה בדיקות לכל מה שצריך על מנת לאתר את התקלה אבל הוא לא הצליח. הוא הביא כיוון למה זה אולי יכול להיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
מני סוירי, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 59 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק