מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.88
מחיר 9.59
איכות 9.80
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 56 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ראובן שביט, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מפסקי אור בחדר מדרגות של בניין מגורים.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות, מההתייחסות, מהעבודה ומהמחיר שנראה לי בהחלט סביר. הכל ציון עשר וזה למרות שלא ראינו אחד את השני, כל התקשורת הייתה בטלפון ובאסמסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רזיאל חלילי, בני ברק.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב מאוד, נחמד, הגיע בזמן שקבענו אבל הוא לא פתר בסוף את התקלה. היה מדובר על תקלה בעייתית, הוא עשה בדיקות לכל מה שצריך על מנת לאתר את התקלה אבל הוא לא הצליח. הוא הביא כיוון למה זה אולי יכול להיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
זהר וכנר, רמת גן.
אשרור: 07/08/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים, החלפת ספוטים, תיקון וחיזוק לוח החשמל ואיתור ופתרון בעיות חשמל בבית.
חוות דעת:
מקצועי ביותר. אדיב. שירותי מאד. יצויין שהלך וקנה ספוטים מתאימים אחרי שמדד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ס. גבעתיים.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע, ניתוק פעמון חשמלי וחיזוק גוף תאורה.
חוות דעת:
היה עשר, הוא סופר מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי טלל, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
העברה של נקודת חשמל בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיע בזמן שקבענו, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפי רוטרו, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של גוף תאורה והחלפת שקע.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו התקשר לפני. הוא בא וישר עשה את העבודה שלו. הוא היה מאוד מקצועי, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ברמן, רמת גן.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור, הוא הגיע לפני הזמן, בחור על הכיפאק, רציני ויודע לעבוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בוסקילה, בני ברק.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של ארון חשמל, שכלל חיזוק של הברגים ובדיקה של כמה תנורים.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים. ממש איש מדהים אין לי מילים. הגיע בזמן עשה עבודה סופר מקצועית, אחרי שהוא סיים הוא נשאר עוד שעה וחצי לבדוק שהכל תקין. הייתי מאוד מרוצה ואני ממליץ עליו בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס טבקמן, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, תיאם איתי מתי הוא מגיע והכל היה ממש 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאלה מולאיים, גבעתיים.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הארקה לדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הגיע בזמן ביצע בדיקה יסודית ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 56 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק