מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.64
איכות 9.82
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתנאלה מולאיים, גבעתיים.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
הארקה לדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, הגיע בזמן ביצע בדיקה יסודית ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שקד פרץ, רמת גן.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד, אמר שאולי זאת תהיה בעיה של חברת חשמל ובאמת צדק, למרות זאת הוא הגיע מהר, היה תקשורתי ואחרי שהלך התקשר לבדוק אם הכל הסתדר עם חברת החשמל ואם הבעיה נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפי רוטרו, רמת גן.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של גוף תאורה והחלפת שקע.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ואפילו התקשר לפני. הוא בא וישר עשה את העבודה שלו. הוא היה מאוד מקצועי, אמין ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אשל, גבעתיים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תאורה, התקנת טיימר לדוד חשמל בדירה.
חוות דעת:
מאוד מרוצים ממנו, מקצועי, הגיע בזמן, שיתף פעולה, מאוד נהנו מהשירות והמחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליחי כהן, רמת גן.
אשרור: 25/10/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע שרוף.
חוות דעת:
היה עשר! הייתי מרוצה מהשירות! הגיע בזמן והחליף מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מתלון, רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל עבור תאורה.
חוות דעת:
יניב היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן לעבודה, המחיר היה הוגן ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רזיאל חלילי, בני ברק.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה אדיב מאוד, נחמד, הגיע בזמן שקבענו אבל הוא לא פתר בסוף את התקלה. היה מדובר על תקלה בעייתית, הוא עשה בדיקות לכל מה שצריך על מנת לאתר את התקלה אבל הוא לא הצליח. הוא הביא כיוון למה זה אולי יכול להיות.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
גיתית שריג דנור, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל ושקעים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא הגיע מהר, בדק שהכל בסדר, היה נחמד ונתן מענה טוב לאמא שלי. קיבלתי ממנה פידבק טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני סוירי, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן שביט, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני מפסקי אור בחדר מדרגות של בניין מגורים.
חוות דעת:
נעזרתי בו והוא היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות, מההתייחסות, מהעבודה ומהמחיר שנראה לי בהחלט סביר. הכל ציון עשר וזה למרות שלא ראינו אחד את השני, כל התקשורת הייתה בטלפון ובאסמסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק