מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יניב
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.66
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי פינקלמן, תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל בחדר מדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה בצורה טובה ונקייה מאוד, היה אדיב, נחמד והשאיר אחריו אזור מאוד נקי. בערב שלאחר העבודה גילינו שהאינטרקום הפסיק לעבוד. למחרת ב- 9:00 בבוקר דיברתי איתו והוא ב-11:00 כבר היה אצלנו לבדוק מה העניין. הוא אמר שהוא לא איש מקצוע בתחום האינטרקום אבל הצביע לנו על רכיב תקול שלדעתו אם נחליף אותו הבעיה תיפתר. הוא באמת צדק והכל הסתדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מורן דמתי, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל ומפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! בא בזמן, עשה את העבודה שלו וכששאלתי אותו שאלות הוא נתן תשובות מפורטות והגיוניות. נתן לי ביטחון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפתח שרעבי, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאלה שקד, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
ממש מצוין, עבודה טובה לגמרי! הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קיריל נסנקו, תל אביב.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז וייס, תל אביב.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של גוף תאורה בתקרה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר א. תל אביב.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
עבודות חשמל בדירה הכללו החלפת שנאי של מנורה, נטרול והחלפת וונטה בשירותים והחלפת מספר בתי מנורה.
חוות דעת:
יניב היה פשוט מעולה! הגיע לפני הזמן, היה סופר נחמד, עשה את העבודה כמו שצריך והרגשתי שהמחיר היה הוגן. יצאתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי אליאור, תל אביב.
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של לוח חשמל.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני הדר, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שני שקעים ואיתור תקלה בלוח החשמל.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! יניב החזיר לחיים שני שקעים ומצא תקלה בלוח החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ליבוביץ, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת פס בלוח חשמל והחלפת חוטי חשמל שרופים.
חוות דעת:
יניב היה מעולה! הוא מאוד מקצועי ונחמד, בהחלט איש רציני. הוא הקדים בעשר דקות וישר ניגש לעבודה. אני מאוד ממליץ עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק