מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לינוי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.67
מחיר 9.17
איכות 9.33
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טופז הלוי, מפלסים.
משוב: 09/05/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג בשרי עבור מסיבה במושב כולל הגשה.
חוות דעת:
יש להם שירות מדהים! קודם כל האוכל באמת ברמה גבוהה. השירות היה מהיר, נתנו מענה טוב. הכל היה טרי וטעים. גם המחיר היה לגמרי הוגן. היה מדהים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טלי בוזגשוילי, עומר.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג בשרי להרמת כוסית עבור חברה, הגשה בחמגשיות.
חוות דעת:
היה מצוין, האוכל היה ממש טעים, היא השתדלה לרצות מעל ומעבר. האוכל הגיע באיחור של חצי שעה בגלל אי הבנה, אבל אי אפשר לשפוט מפעם אחת. הזמנתי אותה כבר והיא היתה מצוינת גם בפעם הקודמת. בסך הכל אנחנו מרוצים, מהאוכל, מהכמות והלארג'יות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל הללי, נתיבות.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג בשרי עבור שבת חתן, כולל ארוחת דג וארוחה בשרית ו-13 סוגי סלטים, כולל הגשה.
חוות דעת:
האוכל ברמה מאוד גבוהה, לא נתקלתי בדבר כזה ואני מזמין הרבה פעמים. הפעם לא אעזוב אותה! הכל היה נקי, השירות היה מעולה והם גם פינקו בכמויות כדי שישאר לנו גם לאחר השבת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית שיטרית, קלחים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג בשרי לארוחות הצהריים של עובדי החברה.
חוות דעת:
לינוי נתנה שירות טוב והיא עומדת בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף שמואל, נתיבות.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג בשרי עבור עובדי חברה בשטח, בחוות סולריות.
חוות דעת:
מאוד מאוד מומלץ! אנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור סלע, קרית טבעון.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
שירותי קייטרינג צמחוני, טבעוני ובשרי ליומיים במכינה.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. הם היו איתנו במשך יומיים, ביום הראשון היה מעט מדי אוכל אך כשאמרנו לה את זה היא הייתה קשובה לצרכים והרצונות שלנו והוסיפה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת קייטרינג רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירות קייטרינג. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק