אופר היה מצוין, קודם כל טיפל בצמחים שכבר היו לי, היה לי עץ באדנית קבועה במרפסת ו7 אדניות עם פיקוסים, החליף את האדניות ושתל צמחים אחרים. הוא בחר איזה צמחים לשתול, לקח שתילים יפים והסביר איך לטפל בהם. רק נושא הזמן קצת בעייתי אצלו.
היה מעולה! אופיר היה אדיב בצורה יוצאת דופן, הגון וישר. הוא וגיא עבדו כצוות נפלא. היו מקצועיים, אדיבים, סבלניים, חרוצים, דייקנים. כשהיה צורך לחזור לסדר דברים קטנים גם אחרי סיום העבודה, הם הגיעו בלי להתמהמה. ממליצה בחום!!
כשגנן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות גינון. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
שאלות ותשובות עם אופיר\גיא
הידעת?
במידרג, אנו שומרים בקפדנות על אמינות הדירוגים.
לכן, כל משתמש מאומת וגם מדרג לאחר השירות.
באתר מידרג כל לקוח מדרג!
יצירת קשר עם עסק גורמת לנו להתחיל לעבוד.
זוכרים שאנחנו חוזרים לכל אחד לקבל משוב?
אנו עושים בערך 50,547 טלפונים בחודש אז...
כדי לחסוך לנו ולכם טלפונים לחצו על "דברו איתי"
עם העסק רק אם אתם צריכים שירות.
אנחנו מבינים אותך!
גם אנחנו עמוסים בחיים ומבינים מי שאין לו כח לזה...
ואולי פשוט לא מתאים לך שנתקשר אליך לקבל דירוג.
מצד שני, מאות אלפי לקוחות אחרים הקדישו דקה מזמנם
כדי לבנות את רשימת בעלי המקצוע הטובים ביותר.
האתר ללא תשלום ומה שנדרש ממך זה לתת דירוג. זה הכל.
זה למען כולנו וגם בשבילך:)
אז אולי בכל זאת נוכל להתקשר אליך לאחר השירות ולקבל דירוג?