מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בינימין
ציון כללי:
9.33
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.74
מחיר 9.56
איכות 9.37
דירוג כללי 9.33
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דן מעין, תל אביב.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה, שטיח ושתי שידות קטנות מחנות רהיטים.
חוות דעת:
היה מעולה! היה מדויק וזהיר, התמודד היטב עם עם העובדה שנספה לא נכנסה למעלית וסגר את העניין במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שלמה הלפרן, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
הובלת ציוד של בית כנסת הכולל שירותי פירוק ואריזה של ספריה, ספסלים ומקרר בתל אביב.
חוות דעת:
הם עמדו בזמנים, שמרו על החפצים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ברגינסקי, בת ים.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מרכב לקומה רביעית.
חוות דעת:
בנימין בחור מאוד אדיב ונעים. רואים שהוא מקצועי! עשה את העבודה עד הסוף למרות שהיה קשה. אני הייתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדרה דצ'בסקי, ראשון לציון.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
הובלה דירת 4 חדרים מנס ציונה לראשון לציון עם עצירה נוספת בראשון.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן חי, רמת ישי.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
הובלת ספה בתוך תל אביב כולל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הזמנתי אותו מהרגע להרגע, עשה את העבודה כמו שצריך. פירק וחיבר אותה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
הובלת מקרר בתוך גוש דן מקומה ראשונה לקומה ראשונה.
חוות דעת:
היה מצוין, אין לי טענות על השירות. הוא הגיע ממש תוך חצי שעה, ההובלה היתה מעולה, היה נחמד ושמר על המקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר קמה, תל אביב.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים כולל מכונת כביסה, מייבש, מס' מנורות ומיקרוגל בתוך תל אביב.
חוות דעת:
נהדר! קודם כל פשוט באו ועשו את העבודה בזמן בלי בעיות, דבר שני הגישה היתה מאד מאד חיובית, היו מוכנים לא רק לעזור להעלות את החפצים אלא לסדר אותם במקומם בתוך הבית. העבודה היתה מאד מאתגרת כי אני גר בקומה מאד גבוהה בלי מעלית. הם תקתקו את העבודה ושמרו על יחס מכבד וחיובי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב רוזן-טל, תל אביב.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של דירה קטנה בתוך תל אביב.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו, הוא היה בסדר גמור וממש סבבה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
עופר פאינרו, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
הובלת דירה כולל פירוק.
חוות דעת:
הוא היה אחלה באמת, חמוד, איש טוב, מקצועי ונתן הרגשה ממש טובה. זו הייתה עבודה קשה והוא עשה אותה מאוד יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ארנשטיין, תל אביב.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
הובלה של מספר רהיטים בתוך תל אביב.
חוות דעת:
בנימין היה בסדר, כל הרהיטים הגיעו בצורה טובה ובלי נזק. אבל לדאבוני טעינו בקומה של איסוף הרהיטים, אמרנו לו שזה בקומה 2 וזה באמת היה בקומה 3. הוא עשה מזה סיפור מאוד גדול וביקש שנוסיף עוד כסף, הוספנו, אבל לא הייתי כל כך מרוצה מההתנהלות שלו. חוץ מזה הוא הגיע בזמן והיה בסדר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
6
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק