מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוויד
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.91
מחיר 9.75
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דרורה שלומי, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
ניסיון התקנה של שקע כח.
חוות דעת:
ביקשתי התקנה של שקע כח, הוא הלך ללוח החשמל ועבד כחצי שעה ולא יכול היה למצוא נקודה,דרכה נתן היה להעביר חיווט חדש. היה ישר והגוו ולא גבה תשלום על זמנו והייעוץ שנתן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שחר דרור, תל אביב.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי נקודות חשמל ותיקון חוט בדוד חשמל.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו בסך הכל! הגיע בזמן ונתן יחס טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן מימוני, תל אביב.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בתי מנורה.
חוות דעת:
דוויד גבר על! הוא עשה עבודה מצוינת ומושלמת. פשוט תותח ולקח מחיר פצצה. נתן לי הצעת מחיר על החלפת בית מנורה אחד וכשהגיע בקשתי ממנו להחליף גם את השני ועשה זאת בשמחה, ללא תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דיסקין, תל אביב.
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים מכלוף, תל אביב.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
העברה של נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה חמוד, איחר מעט אבל התקשר והתנצל. הוא היה מאוד שירותי, חביב ואדיב. התיקון היה מאתגר והוא עשה עבודה מקצועית, תיקן עוד משהו קטן על הדרך ולא לקח עליו תוספת כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר אפל, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת שקעים בכל הבית.
חוות דעת:
דיויד היה טוב ואדיב מאד. הגיע פעמיים כדי לבדוק שהבעיה נפתרה, המחיר היה בגבול הגבוה של המקובל. לסיכום, מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם פרי, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודות חשמל עם חציבה בקיר.
חוות דעת:
הוא עשר, ממש נחמד, צוות מקצועי מאוד, תקתקו את העבודה, ראו שהם שמבינים עניין, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איה שולמן, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שקע ומנורה שתלויה מהתקרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים נהדר נעים מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית משען, תל אביב.
משוב: 28/11/2019
תיאור השירות:
העברת קבל גישה בחדר מדרגות לתוך הבית שכלל חציבה קטנה בקיר.
חוות דעת:
זו כבר פעם שניה שאני נעזר בו. דוויד נהדר! העבודה שלו נהדרת והוא בחור סופר נחמד. גם צלצל בשבילי לטכנאי של הוט, נתן לי עצות ולקח מחיר ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר זדה, תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מצלמות אבטחה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים ומקסים. נתן לנו שירות מכל הלב בסבלנות ועשה לנו מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק