מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.17
מחיר 9.75
איכות 9.50
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלומי נחום, שערי תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון אטמור והחלפת צנרת.
חוות דעת:
תותח! עושה עבודה טובה, ישר ואמין ועושה מעבר למה שהוא צריך. הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי, גם המחיר היה הכי הוגן ממה שבדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ירון שהרבני, פתח תקווה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
בחור טוב, ישר ומקצועי. בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן טוב, נתניה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז שמחובר לדוד.
חוות דעת:
אני חושב שהבחור מקצוען אמיתי. שירותי, נעים הליכות, אחד האנשים היותר טובים שיצא לעבוד איתם. מדויק, אמין, עשה לי מספר עבודות תמיד אני מרוצה ממנו. פעם אחת פתר לי בעיה שלא קשורה אליו והעבודה היתה לשביעות רצוני המלאה, ממליץ עליו מכולם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסיה עבו, חולון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
הוא מצוין, מאוד הוגן ומקצועי, התעכב והודיע לנו על זה. הייתה לנו בעיה שבאו בעלי מקצוע אחרים ואמרו שצריך להרוס או כל מיני דברים נוספים והוא הצליח לפתור את זה בלי להרוס והדברים שהם הציעו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ביטון, תל אביב.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילות עם מצלמה תרמית.
חוות דעת:
הייתי ממליץ עליו מאוד! מגיע בזמן, עושה את העבודה בצורה מקצועית נעים, נחמד, הבעל מקצוע הכי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ע. א. כפר יונה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד ושירותי ועזר בסופו של דבר וזה הכי חשוב. הוא אמר לי שהוא יצא מגדרו כדי למצוא מה שורש הבעיה והעלה כל מני השערות, אבל הרגשתי שהוא לא באמת יצא מגדרו כדי לדעת מה הבעיה ולכן אני לא אוכל לדעת שהיא לא תחזור על עצמה. הוא לא הכניס אמצעים, אני חושב שזה קשור למחיר, כי הוא גבה ממני סכום סביר לטעמי ואני מניח שאם הוא היה משתמש באמצעים אחרים, זה היה מעלה את המחיר. חוץ מזה התרשמתי שהיה איכותי, ממש בסדר גמור.
איכות
8
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק