מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.46
מחיר 9.33
איכות 9.71
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 26 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניסים אשכנזי, הוד השרון.
משוב: 11/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדן צפריר, הוד השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים לאחר פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בהתראה קצרה, נתן ייעוץ מקצועי וענייני. הוא בחור מאוד ישיר, העבודה בוצעה באופן תקין.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מירב שייקביץ, כפר סבא.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור שירותי ומקצועי, הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית לוי, רעננה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. המחיר היה יקר לדעתי, אמנם זה היה בשבת ולא הייתה ברירה וזה היה מאוד נחמד מצידו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורלי מורלי, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
התרשמנו לטובה! הוא הגיע מהר ועשה עבודה זריזה. הבעיה היחידה היא שאמר לי בטלפון מחירים לפני מע"מ ורק לאחר ביצוע העבודה אמר לי את המחיר המלא. כל השאר היה ברמה גבוהה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נמרוד תמיר, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא תיקן את הבעיה במהירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איתן שפירא, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
עזרה טלפונית בתקלת נזילה במדיח כלים.
חוות דעת:
דניאל רצה לבוא לעזור לי אבל הוא היה תקוע בפקק, אז במקום לבוא צילמתי לו סרטונים הוא אמר לי מה לצלם לו בדיוק, הוא הסתכל ואמר לי איזה בורג להבריג ומה לעשות ובכך פתר לי את הבעיה דרך הטלפון! היה מצויין, מגיע לו עשר בהכל הוא חסך לי הרבה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שגיא, תל מונד.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
דניאל היה מקסים, הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, מהאנושיות ומהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רואי קוסובסקי, תל מונד.
משוב: 17/11/2019
חוות דעת:
התקשרתי במוצ"ש כדי לקבוע לראשון בבוקר, דניאל הפתיע והגיע לאחר שעה. עשה עבודה יסודית במהירות וביעילות. המחיר שווה לכל נפש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה שני גלבוע, נתניה.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
דניאל היה על הכיפאק! הייתי מאד מרוצה מהשירות שהיה אדיב, מצוין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 26 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק