מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דניאל
ציון כללי:
9.58
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.47
מחיר 9.31
איכות 9.72
דירוג כללי 9.58
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רונן טוב, נתניה.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מברז שמחובר לדוד.
חוות דעת:
אני חושב שהבחור מקצוען אמיתי. שירותי, נעים הליכות, אחד האנשים היותר טובים שיצא לעבוד איתם. מדויק, אמין, עשה לי מספר עבודות תמיד אני מרוצה ממנו. פעם אחת פתר לי בעיה שלא קשורה אליו והעבודה היתה לשביעות רצוני המלאה, ממליץ עליו מכולם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יוסף שטינברג, תל מונד.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין אבל קצת יקר בעייני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן צפריר, הוד השרון.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים לאחר פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
היה בסדר, הגיע בהתראה קצרה, נתן ייעוץ מקצועי וענייני. הוא בחור מאוד ישיר, העבודה בוצעה באופן תקין.
איכות
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ליאור מידר, קדימה-צורן.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
ביקור והצעת מחיר לגבי פיצוץ בצנרת.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, הגיע בזמן והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניקול מלצמן, פתח תקווה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מערכת תמי 4 בגן ילדים.
חוות דעת:
לא הייתי בגן הילדים במהלך העבודה של דניאל, אבל היה מאוד נעים לשוחח איתו בטלפון והוא סיים את העבודה במהירות ודאג שהכל יותקן כמו שצריך. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירב שייקביץ, כפר סבא.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור שירותי ומקצועי, הוא הגיע בזמן ופתר את הבעיה, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד נתנאל משיח, פתח תקווה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות בסיפון.
חוות דעת:
שירות מעולה!! בחור מקסים ומחיר פייר לגמרי, זמינות גבוהה ומקצועיות מרשימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה עירון, תל מונד.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור קרוע בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. בטלפון הוא היה מאוד אדיב ונחמד. הגיע תוך חצי שעה והיה ממש אחלה. אני לא הייתי בבית והוא כל הזמן שלח לי צילומים של החלקים שהוא החליף, לפני ואחרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פזית לוי, רעננה.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. המחיר היה יקר לדעתי, אמנם זה היה בשבת ולא הייתה ברירה וזה היה מאוד נחמד מצידו.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורלי מורלי, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
התרשמנו לטובה! הוא הגיע מהר ועשה עבודה זריזה. הבעיה היחידה היא שאמר לי בטלפון מחירים לפני מע"מ ורק לאחר ביצוע העבודה אמר לי את המחיר המלא. כל השאר היה ברמה גבוהה מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק