מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.87
מחיר 9.39
איכות 9.84
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מוריה כהן כהן, רחובות.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מצא במהירות את התקלה והסביר איך כדאי לתקן. אני מרוצה משרותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור רחובות-יבנה-נס ציונה

דנה צ. רחובות.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרעיש מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שמעון היה מאוד אדיב ועשה את העבודה בצורה נקייה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גתי יניב, רחובות.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה אצל חמותי והיא הייתה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקלה אשור, רחובות.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי מיכל קירור וראדיטור במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! היה נחמד, הסביר כל דבר, עשה מעל ומעבר ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר ס. רחובות.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים 3.5 כוח שכלל מילוי גז והחלפת קבל במזגן אחד ובשני פירוק וניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה נעים ומקצועי. עבד יפה מאוד כאשר ניקה עם קיטור, דאג לעבוד נקי ולא ללכלך את כל הקיר. הסביר כל פעולה. נוצרה התלבטות לגבי החלפת מזגן נוסף ועשה כל מאמץ לשכנע אותנו לא לקחת מזגן גדול מדי כי חבל להוציא כסף מיותר. בסוף העבודה התעקש לנקות את כל האיזור בו עבד. איש מקסים שהופך להיות טכנאי קבוע שלנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה נחמני, נס ציונה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה עבור מזגן ישן.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור! הגיע בזמן והיה נחמד, עשה בדיקה למזגן והיה נראה מקצועי מאוד. המזגן ישן מאוד והוא המליץ להחליף אותו, סמכתי על חוות הדעת שלו. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר ג. מזכרת בתיה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן ותיקון התקנה שכלל הוספת גומיות למניעת הרעשה.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה וגם הוגן. במזגן שני שסבל מנזילות הוא לא הצליח לאתר תקלה ולכן לא חייב עליו בכלל. הציע לשקול להחליף בחדש אם התקלה תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן מלמד, רחובות.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שכבות אוויר חוזר, ניקוי פילטרים וחיזוק מזגן.
חוות דעת:
היה מצויין. תודה על שירות מהיר, אדיב, מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל סויפר, רחובות.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של שני מזגנים עיליים, מילוי גז במזגן אלקו והחלפת קבל במזגן תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה אחלה ואנחנו מרוצים :).
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית רודריק, רחובות.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנועים למזגן.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, היחס והשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק