מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.78
מחיר 9.40
איכות 9.73
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 86 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קארין פרימס, נס ציונה.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון וניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. אדיב, הגיע בזמן ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי מזרחי, נס ציונה.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מתי שאמר, היה זמין והכל עובד סבבה. נראה מאוד מקצועי, הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חי דדון, רחובות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מצויין. מחיר נח, הגיע בזמן, היה מקצועי מאוד ופתר את התקלה מהר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכה אמיתי, רחובות.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגביי החלפת קבל במזגן של חברת מידאה.
חוות דעת:
היה עשר! הוא היה נחמד ואדיב. כיוון והסביר במדויק מה לעשות. הוא עזר לי מאוד בפתרון הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביתר ג. מזכרת בתיה.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן ותיקון התקנה שכלל הוספת גומיות למניעת הרעשה.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה וגם הוגן. במזגן שני שסבל מנזילות הוא לא הצליח לאתר תקלה ולכן לא חייב עליו בכלל. הציע לשקול להחליף בחדש אם התקלה תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ברדה, רחובות.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא פירק ובדק את המזגן ביסודיות. לדעתי המחיר היה קצת יקר ובסוף החלטנו לקנות מזגן חדש.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דוד אוקסנר, כרמי יוסף.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
המזגן טפטף אבל עבד, שמעון הגיע ובדק אותו אבל בעניין הזה אני חלוק בדעותיי. שמעון מתקן מזגנים ולא מתקין אותם והבעיה הייתה כנראה קשורה בהתקנה. המחיר של הביקור היה בסדר אבל אני לא יודע אם הוא היה צריך להיענות לקריאה כי הוא לא מתעסק בהתקנות של מזגנים. הוא בחור ממש סבבה והיה על הכיפאק, הוא נתן פתרונות וקישר אותי לאנשים אחרים.
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לירון פרי, יבנה.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
התקשרנו לשמעון עקב בעיה במזגן, הוא הסביר לבעלי איך לנקות את הצינור והדריך אותו איך לפתור את הבעיה! הוא היה ממש מקסים ואמר שאין טעם שיגיע ויגבה תשלום כשאנחנו יכולים לעשות שאת בעצמנו וזה עבד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביב מרום, רחובות.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין עשה עבודה טובה והוא פתר לי את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור חדד, נס ציונה.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מקצועי וענה לטלפונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק