מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.28
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.59
מחיר 8.99
איכות 9.30
דירוג כללי 9.28
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דרור מאירוביץ', הרצליה.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של תדיראן 2 כח סוס שכללה קידוח בבטון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עוד לפני כן המליץ לנו איזה מזגן כדאי ואיפה הכי מומלץ להתקין. הוא עשה עבודה טובה והיה אדיב מאוד, הגיע ביום שישי בתיאום מראש. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי ילובז, רמת השרון.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן, פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן עילי חדש של חברת Haier.
חוות דעת:
שירות מצוין! בהתחלה חשבנו שחסר גז והוא מילא. אחרי יום וחצי המזגן עדיין לא קירר והוא בא שוב, בדק, וראה שכדאי להחליף מזגן. הוא התקין לנו את המזגן החדש והוריד את מחיר מילוי הגז ממחיר ההתקנה. היה מעולה מבחינת שירות ומקצועיות, הסביר הכל. ההתקנה שלו מקצועית וטובה והוא המליץ על מזגן טוב. לא מתחמק, מאוד אדיב ומדויק ועומד במילה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי כהן גולדרייך, כפר סבא.
אשרור: 07/11/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
עשה יופי של עבודה, הגיע בזמן, היה מדויק, עבד נקי והיה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ק, רעננה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת סגה, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי, אמין, נחמד והתנהלות מולו הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי אנגל, רעננה.
אשרור: 12/12/2018
משוב: 12/09/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי ותיקון נוסף במזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצויין, עשה עבודה טובה במחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית שמטרלינג, כפר סבא.
משוב: 17/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מדהים! היה עשר מעשר מכל הבחינות. עשה עבודה מקצועית וטובה מאוד, הכל בוצע בזמנים שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ט. הרצליה.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! התקנה איכותית והמזגן עובד מצוין. בחלק של איך הדברים נראים אחרי כדאי לתאם טוב יותר מראש - עניין של צביעה של תיקוני גבס/טיח, ושל בליטה של מנוע המזגן מעל החלון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רונן וובמן, הרצליה.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת קונטקטור גדול במנוע מזגן על גג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו והיה נחמד ואדיב, רק המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
כריסטינה אידלמן, רמת השרון.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה כללית.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן שחף, הרצליה.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק