מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.25
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.58
מחיר 8.97
איכות 9.26
דירוג כללי 9.25
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גיל וינוקור, הוד השרון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של חברת Midea.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן הסביר מה עושה. בא עם עוד עובד שיעזור לו, עם כל הכלים הנדרשים ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לימור כלילי, כפר סבא.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה אבל לקח כמה ימים עד שהעבודה הסתיימה, לא הצלחנו להבין ממנו מה בעצם גורם לזה להמשך ולדעתי המחיר קצת יקר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ניר ב. רעננה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני ממש לא מרוצה. הוא הגיע לאתר תקלה במזגן שהיה מקצר את החשמל. היה מאוד שירותי, חמוד והכל. הגיע למסקנה שהמדחס של המזגן מקצר אז אין ברירה אלא להחליף מדחס. הסביר שהעלות גבוהה ולכן עדיף כבר להחליף למזגן חדש. טכנאי אחר שהגיע באותו היום יותר מאוחר סידר את התקלה בקלות, הוא רק החליף כבל חשמל ממש קטן והכל הסתדר. התרשמתי ששמוליק היה אמין מאוד ובאמת חשב שזו התקלה אבל לדעתי האבחון המקצועי שלו היה שגוי.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
גירסאות
שני מימון, הוד השרון.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביקור לצורך בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא בא היה שם 10 דקות ואמר שכנראה הבעיה בשלט הוא נתן המלצות אבל לא באמת עשה משהו ולקח כסף על הביקור, אחרי זה קראנו למישהו אחר והוא באמת מצא את הבעיה.
איכות
3
מחיר
1
זמנים
5
יחס
8
5
כללי
גירסאות
טליה גולדשטיין, כפר סבא.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב למפרט, כפר סבא.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
השירות היה 100 אחוז, שמוליק הגיע בזמן ועשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יותם חלפון, כפר סבא.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, קצת יקר לדעתי אבל פתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
דן גרין, רעננה.
משוב: 02/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מיכל י. רעננה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נהדר! נתן לנו עצה טלפונית ופתר לנו את הבעיה. מה שהוא לא יכל לתקן הוא היה כנה ואמר שהוא לא יכול לטפל בזה, אבל ההסבר שכן נתן לנו חסך לנו ביקור ואלפי שקלים על תיקון או קניית מזגן חדש. הוא הסביר לנו איך לעשות איפוס למזגן וזה פשוט עבד ופתר את התקלה. הוא הסביר לנו את זה בטלפון, שזה אחלה שירות. שמוליק
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרנית גולן, רעננה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא ניקה את המזגן וסידר את הנזילה שהייתה מאוד חמורה. הוא עבד בצורה נקייה וטובה מאוד. התקשרתי אליו ביום חמישי וכבר ביום שישי הוא הגיע אלי מוקדם בבוקר, הזמינות שלו מדהימה והוא באמת היה מעל ומעבר למצופה. הוא בן אדם זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק