מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.67
מחיר 9.09
איכות 9.44
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 66 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל י. רעננה.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נהדר! נתן לנו עצה טלפונית ופתר לנו את הבעיה. מה שהוא לא יכל לתקן הוא היה כנה ואמר שהוא לא יכול לטפל בזה, אבל ההסבר שכן נתן לנו חסך לנו ביקור ואלפי שקלים על תיקון או קניית מזגן חדש. הוא הסביר לנו איך לעשות איפוס למזגן וזה פשוט עבד ופתר את התקלה. הוא הסביר לנו את זה בטלפון, שזה אחלה שירות. שמוליק
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קרנית גולן, רעננה.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי מזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא ניקה את המזגן וסידר את הנזילה שהייתה מאוד חמורה. הוא עבד בצורה נקייה וטובה מאוד. התקשרתי אליו ביום חמישי וכבר ביום שישי הוא הגיע אלי מוקדם בבוקר, הזמינות שלו מדהימה והוא באמת היה מעל ומעבר למצופה. הוא בן אדם זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרגו סטנסקו, כפר סבא.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיית חשמל בשקעים של מזגן ובדיקת מזגן נוסף.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה והיה הגון. הגיע יום למחרת מוקדם על הבוקר וטיפל בבעיה. הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מרציאנו, רעננה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן..
חוות דעת:
היה מעולה, הכל היה טוב, עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ק, רעננה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת מזגן עילי של חברת סגה, 2.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, מקצועי, אמין, נחמד והתנהלות מולו הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך לין, כפר סבא.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
חיזוק שקע במנוע של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, תיקן במקום, לא המציא לי שקרים ולקח עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם רגב, הוד השרון.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, אני מרוצה ממנו, הוא עמד בזמנים, היה נחמד ומקצועי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אפרת ברק, הוד השרון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא נתן חוות דעת מקצועית על המזגן שלי. תיקן ייעץ והיה סופר נחמד וגבה תשלום באופן הגון. ממליצה בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי כהן גולדרייך, כפר סבא.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
עשה יופי של עבודה, הגיע בזמן, היה מדויק, עבד נקי והיה ממש סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית ארבל, כפר סבא.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
רכישת והתקנת מזגן של חברת TCL.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ובסך הכל אני מרוצה מהתוצאה. מבחינת הזמינות והטיפול היה ממש ממש בסדר, אבל מבחינת ההתקנה זה היה במקלט וזה היה קצת מורכב אבל בסוף זה יצא בסדר גמור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק