מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.85
מחיר 9.58
איכות 9.66
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אילן שטרסברג, קרית אונו.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וטיימר במקרר של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והמחיר בסדר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן מ. קרית אונו.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מקצועי ומעולה! אלעזר זיהה נכון את התקלה, הסביר לנו מה קרה, נסע להביא את החלק והחליף לשביעות רצוננו המלאה. תיקשר איתנו כבר במוצאי שבת והקדים לבוא ביום ראשון בבוקר. עשה עבודה מקצועית ומסודרת. שאפו, תודה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ב. קרית אונו.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת אמקור בן 15 שנה.
חוות דעת:
ממש אחלה. אלעזר הגיע מהר, זיהה מייד שהתקלה היא במנגנון המאוורר והחליף אותו. למרבה הצער, המנגנון החדש לא היה תקין, דבר שגיליתי רק לאחר מספר שעות. אלעזר חזר אליי עוד באותו ערב והחליף אותו שוב והפעם זה עובד היטב. אין לי תלונות - תקלה כזו יכולה לקרות, והוא הגיב בצורה הכי אחראית ואדיבה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סגדן, גני תקווה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר יינות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה יצירתי תוך כדי נסיון לחסוך בהוצאות התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי זליגמן, נס ציונה.
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אלעזר בחור נחמד, הגיע בזמן ומהר ממש תוך חצי שעה וביצע את העבודה היטב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק סיד, רמת גן.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמנו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! בא בזמן, שירותי, מחיר הגון, מקצועי והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אגרון, גבעתיים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנוע במקרר חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן והמחיר לדעתי מעט גבוה. כרגע אני מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי ב. בני ברק.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר והעלת התרמוסטט.
חוות דעת:
היה פשוט 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אספיר, גבעתיים.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
היה לו שירות מעולה והוא הגיע במהירות, היה מעולה, אין עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאן מ. רמת גן.
אשרור: 24/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר BEKO, כולל החלפת טיימר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה! הגיע תוך שעה. זיהה את התקלה במהירות והחליף את הטיימר שהתקלקל. נתן לי אחריות לשנה. לאחר כיומיים (בשבת) הטיימר החדש התקלקל. התשרתי אליו במוצ"ש והוא הגיע תוך זמן קצר. החליף את הטיימר לטיימר מסדרה אחרת כמובן ללא עלות. עברו יומיים והמקרר כעת עובד בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק