מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.78
מחיר 9.47
איכות 9.70
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרית ט. כפר אזר.
אשרור: 22/07/2020
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד. אלעזר מקצועי, הסביר כל צעד שעשה, היה הוגן וגלוי והסביר מה ממתין לנו בהמשך עם סוג התקלה והמקרר. המלצתו להמשך הייתה מתוך חשיבה לטובתנו ולא לטובתו האישית. מעבר לכך, הוא אדם נחמד, נעים והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי חביליביצקי, קרית אונו.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר שקיצר.
חוות דעת:
אלופים! הגיעו ובאופן מקצועי לחלוטין נגשו ישר לאיזור הנכון במקרר ומצאו את החלק המקצר. בנקודה הזאת יכלו מאוד בקלות להגיד שצריך להחליף את החלק, אבל במקום זאת ניסו לסדר ואפילו הצליחו להשמיש את החלק כדי שיעבוד. החוויה היתה נהדרת, ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ג. קרית אונו.
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אמיר ב. קרית אונו.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר חברת אמקור בן 15 שנה.
חוות דעת:
ממש אחלה. אלעזר הגיע מהר, זיהה מייד שהתקלה היא במנגנון המאוורר והחליף אותו. אירעה תקלה והמנגנון החדש לא היה תקין, דבר שגיליתי רק לאחר מספר שעות. אלעזר חזר אליי עוד באותו ערב והחליף אותו שוב והפעם זה עבד היטב. אין לי תלונות על התקלה - דברים כאלה יכולים לקרות. לעומת זאת הוא הגיב בצורה הכי אחראית ואדיבה שאפשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גב, קרית אונו.
אשרור: 21/05/2020
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור גז במקרר.
חוות דעת:
נאלצתי להזמין אותו שוב כי המצב החמיר. הוא אמר שלדעתו המקרר מקולקל לצמיתות ואין דרך לתקן ולכן החזיר לי את רוב הכסף.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון פ. קרית אונו.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט ומפסק במקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן, תקתק את העבודה והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילן שטרסברג, קרית אונו.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וטיימר במקרר של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והמחיר בסדר, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן מ. קרית אונו.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
שירות מקצועי ומעולה! אלעזר זיהה נכון את התקלה, הסביר לנו מה קרה, נסע להביא את החלק והחליף לשביעות רצוננו המלאה. תיקשר איתנו כבר במוצאי שבת והקדים לבוא ביום ראשון בבוקר. עשה עבודה מקצועית ומסודרת. שאפו, תודה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני סגדן, גני תקווה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר יינות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה יצירתי תוך כדי נסיון לחסוך בהוצאות התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה קרישטל, כפר סבא.
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר של חברת AMANA.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הקדים בזמן שזה עזר לי הרבה מאוד, תיקן את מה שצריך והמקרר מתפקד מצוין. המחיר היה הוגן בעייני ואני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 280 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק