מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלעזר
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.81
מחיר 9.74
איכות 9.86
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל אילון, פתח תקווה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר של חברת אמקור במשרד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד הגון, מקצועי, הגיע בזמן, עמד במילתו ומאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דודי צימרמן, מודיעין.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אמר לי בטלפון שאני יכול לפתור את הבעיה בעצמי הסביר לי בדיוק מה לעשות ומה לפרק ואיך לתקן, והבעיה באמת הסתדרה. הוא ממש אחלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מ. תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר במקרר של חברת BEKO.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד ומקצועי, איתר את התקלה על השנייה הראשונה, ניסה גם להסביר לי לפני זה בטלפון, אמר לי לנתק את המקרר ולהפשיר אותו למשך 24 שעות וזה לא עבד. זה באמת מראה שהוא לא רק מחפש כסף אלא באמת רוצה לתקן את הבעיה. ממש היה לי מזל איתו, נתן שירות טוב, מהיר מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית פ. שילת.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל וינברג, רמת גן.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא קצת התמהמה במציאת התקלה. בסוף אני החלטתי לא לתקן בגלל שהחלק שהתקלקל היה יקר ולא בגללו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
6
יחס
9
8
כללי
גירסאות
הגר ש. רמת גן.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר.
חוות דעת:
הגיע בזמן שאמר, זיהה את התקלה בזריזות, תיקן היטב, בדק היטב ולא עזב עד שווידא שהכל פיקס למרות השעה המאוחרת. גבה מחיר סטנדרטי עבור החלפת מאוורר שהלך. היה ממש נעים משך כל הביקור והסביר כל דבר ששאלתי. מומלץ בחום. תודה על השירות הטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון נחמיאס, לוד.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, אלעזר היה מקצועי, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ש. גבעתיים.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ג. חשמונאים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תיקון פריזר במקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה עבור אבא שלי, הוא הגיע מהר, טיפל בעיה מהר והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה ליפסון, רמת גן.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
היה סופר נחמד וממש אדיב. הוא גם סידר את הדלת של המקרר על הדרך, הוא זיהה שהיא נפלה למטה ובורח משם הקור אז הוא הרים אותה. באמת, הרגיש שהוא בן אדם אדיב שלא בא לעבוד עליי. אני מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק