מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.67
איכות 9.72
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טום בלאקי, בת ים.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ללא שלט במקום מנורה קיימת.
חוות דעת:
הגיעו 2 חבר'ה. היו נעימי הליכות. הביאו את כל הציוד וסולם איתם. אחד הוריד את המנורה הקיימת בעוד השני הרכיב את המאוורר. התקינו את המאוורר החדש מהר ובצורה טובה. המחיר שביקשו היה מחיר שוק, סטנדרטי. ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברכה פרוכטמן, חולון.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
שירות באמת בסדר גמור. דודי מקצועי, אדיב וממש עשר. הוא ממש נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי כהן, חולון.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדירה.
חוות דעת:
היה אחלה, עלה על התקלה ממש מהר וטיפל צ'יק צ'אק. הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ברום, גבעתיים.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי, דאג להסביר לי מה הוא עושה בכל שלב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת שבע הימלפרב, רמת גן.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה ונברשת בסלון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה מקצועי, לקח מחיר הוגן, נתן שירות מעל ומעבר ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל תמיר, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ובדיקת תנור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, ישר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה קלמינצקי, פתח תקווה.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת 6 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא ענה מיד לטלפון והיה מאוד נחמד ומקצועי. ממש נהננו לעבוד איתו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד מוצניק, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ספוטים.
חוות דעת:
דודי היה מעולה! מאוד נחמד, אדיב ומקצועי. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק כהן יהונתן, תל אביב.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! עשה עבודה טובה, דאג להסביר לי מראש מה יעשה ובמה הוא יכול לעזור לי. היה מקצועי מאוד ושירותי. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ב. גבעתיים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
החלפת צ׳וק במנורה.
חוות דעת:
היה נהדר. איש מקסים ודייקן בעל תודעת שרות גבוהה ורצון לעזור. העבודה היתה מורכבת ולא פשוטה בכלל. בטוח אתקשר אליו שוב אם אזדקק לחשמלאי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק