מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דודי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.67
איכות 9.72
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענבל תמיר, תל אביב.
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה ובדיקת תנור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, ישר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עודד מוצניק, תל אביב.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ספוטים.
חוות דעת:
דודי היה מעולה! מאוד נחמד, אדיב ומקצועי. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק כהן יהונתן, תל אביב.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! עשה עבודה טובה, דאג להסביר לי מראש מה יעשה ובמה הוא יכול לעזור לי. היה מקצועי מאוד ושירותי. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מויש לוין, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואמין. הגיע בזמן שקבענו, הסביר מה התקלה ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מורן רמר, תל אביב.
משוב: 01/07/2019
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ר. תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
החלפת שקע.
חוות דעת:
סה"כ הוא היה נחמד ובא בזמן, המחיר היה בסדר. הייתה לי בעיית חשמל בתירס והוא אמר שזה לא קשור אליו וצריך לקרוא למתקן תריסים אבל כשהזמנתי מתקן תריסים הוא אמר שחשמלאי צריך לעשות את זה כי זאת בעיה בחשמל.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
יונתן קובני, תל אביב.
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
דודי הגיע בהתראה קצרה, עשה עבודה מקצועית, ומהירה. מעבר לכך הוא עשה רושם מאוד חיובי של אדם ידידותי ואדיב. בנוסף לכל זה המחיר הרגיש הוגן ובאמת היה אכפת לו שאנחנו מרוצים מהמחיר והשירות. ממליץ בחום ליצור איתו קשר לכל בעיה בתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס אבגוסטביץ', תל אביב.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
דודי היה ממש נחמד, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, מקצועי, נחמד ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד ש. תל אביב.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מאמ"ת בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מצוין! מקצועי, זה היה ביקור לא ארוך. הגיע בזמן שקבענו והיה ממש נעים לעבוד איתו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל ק. תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פחת.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מצא שהפחת נהרס והחליף אותו בזרירזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק