מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלמוג
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.72
מחיר 9.39
איכות 9.72
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 81 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפה כהן, רמת גן.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה וניקוי סתימה בשני צינורות בגובה של 3 קומות עד לקרקע.
חוות דעת:
שירות מקסים, בעל מקצוע אדיב, התנהג בשיא הנימוס והאנושיות, עשה עבודה טובה, הוא מקצועי מאוד, גבה מחיר הוגן ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אדיר טוטמן, גבעתיים.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ממש, חייכן ואדיב! הוא הגיע ממש מהר ועשה עבודה ממש טובה. אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סדון, רמת גן.
אשרור: 27/12/2019
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רטיבות בקיר.
חוות דעת:
מקצועי, נחמד, והמחיר נראה לי סביר. היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קורן, רמת גן.
אשרור: 07/12/2019
משוב: 04/10/2019
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר ברוש, גבעתיים.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת מעל הבוידם.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, היה בסדר גמור, הגיע בזמן, היה מקצועי, גבה מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה .
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורטל א. רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם. היה סבלני ונחמד. הוא הגיע בזמן וסיים מהר. עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר כרמל, גבעתיים.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה ותיקון נזילה מברז.
חוות דעת:
אלמוג היה אחלה. הגיע בזמן, הסביר על הבעיה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ויינשטיין, רמת גן.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת מים למקר, ניקוי צנרת באמבטיה וניסיון התקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו לכמה עבודות כאשר התקנת הטוחן אשפה הייתה הראשית שבניהן. הוא לא הצליח להרכיב את הטוחן האשפה לאחר שניסה מה שלדעתי היה לא מקצועי.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
זיוה ח. רמת גן.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת אינטרפוץ 3.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית טנא, רמת גן.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת כיור באמבטיה.
חוות דעת:
איש מקסים! נעים הליכות. בא, בדק ועשה עבודה טובה ונעימה. הגיע עם הכלים ועבד נקי, ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 81 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק