מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלמוג
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.81
מחיר 9.25
איכות 9.68
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 37 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל בן ציון, תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
בחור נשמה בחיים לא ראיתי דבר כזה! היה מאוד מקצועי ושירותי, אלו שני דברים חשובים. הגיע מסודר מתוקתק וממש נהנתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יותם רוטן, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי ופתר את הבעיה, זמין ועמד בזמנים, המחיר היה הוגן והוא בחור שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריין כנר, תל אביב.
אשרור: 10/09/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורית איבשין, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, עשה את העבודה שלו תיק תק והשאיר את הכל נקי ומסודר. הוא גם ביקש תשלום שנראה לי הגיוני והלך לדרכו בשמחה. הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי רייכר, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
אלמוג היה מעולה! עבד מהר והיה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף ערן, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה באמצעות סיב אופטי ומצלמה תרמית ותיקון הנזילה.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, היינו מרוצים. הוא הגיע בזמן, היה מהיר ועשה עבודה מקצועית. הגיש דוחות והתנהל מול השמאים של חברות הביטוח. הכל עבר בהצלחה מרובה. הייתי מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא מור, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור נחושת בדוד שמש.
חוות דעת:
אלמוג היה נהדר! היה לי חשוב לתקן את הבעיה כמה שיותר מהר כי הייתה נזילה מהצינור שלכלכה, והוא הוא היה נכון להגיע לעבודה גם כשאני לא הייתי בבית ושלח לי עדכונים טלפוניים. הוא הגיע מאוד מהר וגם עבד במהירות, ביקש מחיר שהיה מצוין לדעתי והחוויה הייתה מאוד קלה ונעימה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רנן בלומנרייך, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה ופתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הוא הגיע בזמן שקבעתי איתו למרות שזה היה מהרגע להרגע, סגר איתי את כל המחירים והפרטים מראש, וגם כשהוא הגיע הוא עשה הכל בצורה מקצועית והשאיר מאוד מסודר ונקי אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ס. תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
התקנת אסלה, ברז וטוש לאמבטיה ו-2 ברזים של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הכל. הוא מקצועי, דייקן, ישר ובעל ידע רחב, גם המחירים טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמה ב. תל אביב.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הגיע יום לאחר הקריאה, תיקן בצורה יעילה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 37 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק