מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלמוג
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.81
מחיר 9.35
איכות 9.70
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמוז אשכול, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הקדים וישר פתח את הסתימה. גילה שיש בעיה יותר מורכבת, דיבר עם בעל הדירה והסביר לו מה לעשות. היה נחמד מאוד והגיע שוב יום למחרת לפתוח שוב את הסתימה ללא תשלום. עשה כל מה שיכל ודאג שנהיה מרוצים ומסופקים. הייתי פחות מרוצה מהמחיר מכיון שבטלפון הוא נתן טווח מחירים ובסוף גבה מחיר גבוה יותר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סנדרה גלובוס, תל אביב.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח ומנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה סבלני, אינטילגנט, מקצועי ובאמת מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור לנדס, תל אביב.
משוב: 28/09/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אביגדור, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת קו אינסטלציה עקב חדירת שורשים וביצוע הטלאה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, השירות בסדר גמור, הוא היה נחמד ועמד בזמנים. הכל היה תקין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו מוסקוביץ', תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וזמין, הוא הגיע בזמן והיה מאד מפורט בהסברים, פתר את הבעיה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל בן ציון, תל אביב.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
בחור נשמה בחיים לא ראיתי דבר כזה! היה מאוד מקצועי ושירותי, אלו שני דברים חשובים. הגיע מסודר מתוקתק וממש נהנתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם רוטן, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מקצועי ופתר את הבעיה, זמין ועמד בזמנים, המחיר היה הוגן והוא בחור שירותי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוריין כנר, תל אביב.
אשרור: 10/09/2019
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה.
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורית איבשין, תל אביב.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, עשה את העבודה שלו תיק תק והשאיר את הכל נקי ומסודר. הוא גם ביקש תשלום שנראה לי הגיוני והלך לדרכו בשמחה. הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי רייכר, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
אלמוג היה מעולה! עבד מהר והיה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק