מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.83
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי גינזברג, תל אביב.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ציר בדלת מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי מאד ופתר את הבעיה, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן, הוא עשה הכל פיקס ואני מרוצה וממליץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל רבינוביץ', תל אביב.
משוב: 23/02/2019
תיאור השירות:
בניית ארונות במטבח ובחדר אמבטיה.
חוות דעת:
ניר היה מעולה! הוא עשה לי שיפוץ גדול בעבר ובנה לי חדרי ילדים וארונות במטבח ובחדרי אמבטיה. כל פעם שאני צריכה נגר אני מתקשרת רק אליו! הוא מאוד מקצועי, הוא מקפיד על הזמנים והמחירים שלו הוגנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ספיר, תל אביב.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
בניית 10 ארונות מטבח, מיטה ושידות.
חוות דעת:
ממש מצוין, עבודה איכותית ברמה מאוד גבוהה. הוא מאוד נחמד ושירותי ולדעתי היה שווה את המחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני ג. תל אביב.
משוב: 19/01/2019
תיאור השירות:
בניית מטבח, בניית ארונות וארונות אמבטיה.
חוות דעת:
הנגר הכי טוב שבעולם! לא קיימים אנשים כאלה, הוא מהאנשים של פעם. אמין, מקצועי שאין דברים כאלה- נותן פתרון לכל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה רוזנפלד, תל אביב.
משוב: 20/09/2018
תיאור השירות:
נגרות כללית של מטבח וסלון ובניית ארונות.
חוות דעת:
ממליצה עליו מאד! הוא פשוט נהדר כאיש מקצוע וכאדם. עמד בזמנים, האיכות של העבודה מעולה גם לאורך זמן, היה בקשר לכל אורך העבודה ונתן שרות טוב. רק מילים טובות וחמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל כרמון, תל אביב.
משוב: 18/01/2019
תיאור השירות:
בניית מטבחים וארונות.
חוות דעת:
הכי ממליצה שיש, הוא הבעל מקצוע הכי טוב שעבד איתי, אני אדריכלית ואני עובדת איתו כבר כמה שנים, אין לקוח שמקבל ממנו שירות ויש לו תלונות, הוא דייקן ומקצועי נורא, אני לא חושבת שאפשר לקבל יותר טוב ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשנגר מטבחים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של מטבחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק