מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.95
מחיר 9.80
איכות 9.90
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 21 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס יעקובוב, חדרה.
אשרור: 17/10/2019
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת מתגים בבניין קומות.
חוות דעת:
שמעון היה בסדר גמור, ממש הציל אותנו, הגיע בזמן שביקשנו מעכשיו לעכשיו! עשה טיפול כמו שצריך ואנחנו מבסוטים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה לין, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
משה הגיע אליי בדיוק בזמן ונתן מענה מיידי לצרכים שלי. עשה עבודה מאוד איכותית וממש נדהמתי מהמחיר ההוגן שהוא נתן לי על העבודה. לאחר סיום השירות אף המלצתי על שירותיו לחבריי. כן ירבו חשמלאים ישרים ומקצוענים כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג. מ. חדרה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הפרדת פזות, התקנת שעוני שבת למזגנים ולתאורה. הפרדת 2 מנורות ממפסק מחליף כך שכל מפסק ישלוט על מנורה אחת. החלפת מפסק בעל 3 מצבים לתריס החשמלי. הפרדת ונטה חשמלית ממפסק תאורה והוספת מפסק להפעלת הונטה. איזון פזות בלוח חשמל. בדיקת ארקה ו-3 הפזות בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בעל מקצוע מעולה עם רשיון הנדסאי חשמל ובודק שלב 2. הוא סבלני ובעל ידע נרחב. זמין תמיד בטלפון או בוואטסאפ, עונה על כל השאלות ומוצא את הפיתרונות האידיאלים. מקפיד מאוד לעבוד על פי חוק החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרקו חזן, אור עקיבא.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקונים והתקנות גדולות עבור בעסק.
חוות דעת:
אני בעל עסק, מזמין אותו בכל פעם שאני צריך משהו. הוא חשמלאי על, פדנט בבטיחות, מקפיד מאוד בכל מה שעושה עבורנו, אנחנו מבסוטים ממנו בכל פעם כשהוא מגיע. אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיקלה יעקבי, תל מונד.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא בא, פתר את הבעיה בלי למשוך את הזמן והמחיר שנתן בהתחלה, זה מה שגבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב כץ, נתניה.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת חיווט חשמלי בדירה.
חוות דעת:
הוא נראה מקצועי אבל הרגשתי שהוא רצה לעשות יותר תיקונים ממה שהיה צריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דיאנה א, נתניה.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון גוריון, כפר סבא.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
הכנת תשתית חשמל לתלת פאזי.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, אבל לצערי לא התאפשר לבצע את העבודה בעקבות תשתיות החשמל. שמעון עשה את כל המאמץ לפתור את הבעיה אך ללא הצלחה. היחס שלו היה מעולה, הוא עמד בזמנים ועבד במשך שעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר מלצר‬‎, אבן יהודה.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמל של מזגן.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, הגיע בזמן, יעיל מאוד, גבה מחיר הוגן ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל קיסרי, רעננה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מאווררי תקרה.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור בכל הפרמטרים מלבד עניין המחיר, סיכמנו על מחיר מסוים ולבסוף גבה מחיר יותר גבוה, לא היה ברור למה וזה לא היה הוגן, אבל מבחינת רמת מקצועיות ופתירת הבעיה עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 21 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק