מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.58
איכות 9.77
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל ברמי, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה באסלה שכלל החלפת מנגנון מונובלוק והחלפת מצוף.
חוות דעת:
מקצוען! עשה עבודה לעניין, גבה מחיר הוגן, הגיע מהר, אפילו דיבר איתי לפני שבא ושאל פרטים כדי שידע איזה חלק צריך להחליף, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גד שאנאנס, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
השירות והזמינות היו מעולים, המחיר הוגן לדעתי, מה שהסביר לי בטלפון ככה היה מציאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים סהר אפריאט, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
קיבוע של אסלה.
חוות דעת:
הוא על הכיפאק של בעל מקצוע, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ת. תל אביב.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור באסלה סמויה ושלילת נזילה.
חוות דעת:
הזמינות שלו הייתה מצוינת, הוא הגיע מידית למחרת למרות שזה היה יום שישי, הוא פתח ובדק ואפילו הלך מעבר ובדק מקומות נוספים לראות שאין נזילה הוא באמת בדק את הברז הראשי וראה שהנזילה פסקה, ביצע עבודה יסודית! אין לי אף תלונה לדעתי גם המחיר שגבה היה הוגן!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שרון ר. תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לאסלה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! השירות היה פנטסטי והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי כהן, תל אביב.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור וגומי באסלה בדירה.
חוות דעת:
אלי היה ממש טוב, הגיע בזמן ואפילו לפני, השתדל ועשה את העבודה הכי טוב שהוא יכול, המחיר סביר לדעתי, מקצועי, נחמד הסביר ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר משה, תל אביב.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה מהאסלה, כלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה יעיל, הגיע בזמן. הייתה תקלה והוא תיקן את העבודה כמו שצריך. איש נעים ולקח מחיר סביר. אני מאוד מרוצה מהשירות!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גילי ניסים, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה בשירותים.
חוות דעת:
עשה אחלה עבודה, הוא ממש מקסים. זאת הייתה פעם ראשונה שהייתי צריך תיקון של האסלה והוא עשה את העבודה בצורה טובה ולקח מחיר הוגן לדעתי. בן אדם טוב שנותן שירות מהימן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דיוויד גילמור, חולון.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על! עשה עבודה מהירה אבל יסודית, בדק שהכל תקין, נתן כמה עצות לגבי דברים שקשורים לאינסטלציה והיה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בת חן וורקו, בת ים.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה כתוצאה מנזילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, מבחינת הזמנים, היחס והמחיר. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 192 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק