מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מרק בלטר, בת ים.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מרצפות בחדר אחד קטן.
חוות דעת:
אני לא נכחתי בזמן העבודה אבל הוא היה מצוין! עבד טוב מאוד ולמופת ואנחנו בהחלט שוקלים לקרוא לו לעבודה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מאיה שלומי, חולון.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
שיפוץ בחדר שירות שכלל טיח, צבע והתקנת שני מזגנים רגילים קטנים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. עשה עבודה יפה מאוד, היה אדיב ונחמד, עשה מה שציפיתי והכל היה תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין ג. ראשון לציון.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
שיפוץ חדר אמבטיה שכלל: אריחים, ריצפה, עבודת אינסטלציה וחידוש של פרטים נוספים.
חוות דעת:
בדרך כלל בשיפוצים קשה לסמוך ולמצוא משהו טוב. במקרה שלי, בעל המקצוע היה מקצועי ביותר, עשה עבודה מעולה ויצאתי מרוצה מכל הבחינות. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת משולם, רמת גן.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
בניית קיר בריקים.
חוות דעת:
הוא עשה אצלי קיר בריקים, אני מאוד התרשמתי ממנו, גם מבחינת העבודה שהייתה מאוד טובה וגם מבחינת עמידה בזמנים. הוא היה מאוד נחמד, זמין והייתי מאוד מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון גניש, רמת גן.
משוב: 02/02/2019
תיאור השירות:
בניית פרקט בחנות.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם. הוא בן אדם ישר, מקצועי יש לו ידיים טובות, ממש זהב. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן לב רון, רמת גן.
משוב: 01/02/2019
תיאור השירות:
שיפוץ אמבטיה כללי הכולל עבודות אינסטלציה וקרמיקה.
חוות דעת:
הוא פשוט מצוין! נעזרתי מאוד בדעותיו. הוא היה מקצועי, השאיר את המקום נקי, ואפילו סיים לפניי הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב לנדאו, רמת גן.
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ באמבטיה שכלל עבודת קרמיקה והחלפת אסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה, הכל היה מאה אחוז. לדעתי המחיר הוגן והוא עשה עבודה נקייה ומקצועית. הכל היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית דניאל, חולון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
פירוק של 5 דלתות והרכבה מחדש.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא עשה לי עבודה יפה ואפילו ניקה אחריו. הדלתות נסגרות חלק והכל מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית אוברמן, ראשון לציון.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
עבודת צבע ב3 חדרים והחלפת קרמיקה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אמין ונחמד. הגיע בזמן ונתן שירות כיפי. הכל זרם, היה מעולה ונעים. שירות מצוין, כל הכבוד לו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון לב, רמת גן.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
הכנת גבס מוקדמת למקרר.
חוות דעת:
אדם מאוד נחמד, הוא בא בזמן עשה עבודה מקצועית ומאוד נקייה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן נעים, רמלה.
משוב: 01/01/2019
תיאור השירות:
שיפוץ של חדר שכלל עבודת גבס וחשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אחלה בן אדם ושירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כששיפוצניק רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שיפוצים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק