מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רביע
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.87
מחיר 8.85
איכות 9.56
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלה מישנה, חיפה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה בעקבות נזילה שכלל החלפת גומייה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אני מרוצה מכל הבחינות. הוא נחמד, מקצועי, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליס לבייב, יקנעם עילית.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
איטום אסלות תלויות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירן מ. מדרך עוז.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מצופים באסלות סמויות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מדהים! החל מהמענה הטלפוני ועד סיום התיקון. הגיע בזמן, גבה מחיר מצוין! פשוט אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ר. כ. זכרון יעקב.
אשרור: 05/07/2019
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת אסלה והתקנת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בבוקר של סדר פסח בעקבות נזילה שלא ברור מקורה. הוא הגיע בזמן, איתר את מקור הנזילה, החליף את האסלה שסיפקתי והתקין מנגנון ניאגרה שהיה ברשותו. הוא ביצע עבודה מקצועית, ניקה ופינה את השברים למדרכה. לדעתי המחיר היה יקר מאוד.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבנר פ. חיפה.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בעקבות בעיית איטום באמבטיה.
חוות דעת:
הזמינות מצוינת אך היה לא טוב. הוא ביקש סכום גבוה על ביקור ואיתור הבעיה.
איכות
8
מחיר
0
זמנים
10
יחס
7
0
כללי
גירסאות
חנוך שולדינר, חיפה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
רביע הגיע בזמן ובדק את הבעיה. לא היה לו את החלק המתאים להחליף אז הוא הלך לקנות וישר חזר להחליף את המצוף. הטענה היחידה שיש לי זה שהוא לא עבד בצורה נקייה כל כך והוא השאיר אחריו דברים אבל חוץ מזה היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אתי אזולאי, חיפה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת ליקויים בביוב, פתיחת סתימה במקלחת וצילום.
חוות דעת:
מדהים, מדהים, מדהים, אין דברים כאלה! קודם כל הוא מאוד אדיב, שירותי, אמין וישר, שאלה דברים מאוד חשובים בימינו. הוא היה מאוד יסודי, אכפתי ובאמת יש לו את כל התכונות הטובות האפשריות. הוא בא, בדק, טיפל בבעיה ואפילו יצר איתי שוב קשר ובא כדי לבדוק שהכל בסדר. לא היה חייב לעשות את זה, אבל עשה. נוסף על כך הוא לקח מחיר טוב ובאמת אין דברים כאלה! אמרתי לו גם שמעכשיו והלאה כשאני אצטרך אינסטלטור- זה רק דרכו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון עירן, חיפה.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
שחרור צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הכל עשר, הוא היה נעים, אדיב ונענה לכל בקשותי הרבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינון ממן, חיפה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בקיר והחלפת ברזים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, הייתי מאוד מרוצה באופן כללי. הוא הגיע, עשה את העבודה והכל היה בסדר. המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל הררי, חיפה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה במקלחת והחלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו. הוא התחיל עבודה וראינו שבסוף מדובר על משהו רחב יותר ממה שציפיתי ולכן הוא רק איתר הנזילה שהייתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק