מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אנטון
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.97
מחיר 9.91
איכות 9.91
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 33 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מנחם בן נעים, רמת גן.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל בלם יד ברכב מסוג יונדאי אקסנט שנת 2008.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, לפני כן הלכתי למוסך אחר שהייתי מאוכזב ממנו ואנטון לעומת זאת הסביר לי הכל והיה ממש מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יאיר יאיר, גבעתיים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורה קדמית ונורה אחורית ברכב.
חוות דעת:
ממש אדיב ונחמד. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי מוצא, גבעתיים.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 15000 והחלפת צמיגים ברכב טויוטה.
חוות דעת:
הוא היה 10! אשתי נכנסה הייתה מאוד מרוצה מהיחס, מהשירות ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ר. רמת גן.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פנס אחורי ברכב.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי! המחיר היה הכי זול שנתקלנו בו (גבה תשלום רק עבור החלק ולא עבור העבודה עצמה), היה זמין וחזר אלי, הזמנת החלק הייתה מהירה והוא ביצע את העבודה על המקום.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סטיב אלימלך, רמת גן.
משוב: 31/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מגבים, פיוז בשקע טעינה ונורות של לוחות רישוי ברכב מסוג סיטרואן פיקאסו.
חוות דעת:
קיבלו אותי בבוקר והרכב היה מוכן אחרי שעתיים, מהר יחסית. יש משהו שלא הצליחו לסדר לי, אבל הוא לא מומחה של סיטרואן אז הוא ייעץ לי לקחת את הרכב למוסך של החברה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל ברוש, רמת גן.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 10,000 ברכב סיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
היה מעולה, אחלה, התרשמתי מאוד לטובה. עשה עבודה מקצועית. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל כהן, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור רדיאטור קרוע.
חוות דעת:
מקצועי מאוד היה מצוין, הוא אפילו שוטף את הרכב, מחיר טוב מאוד ויחס שהלוואי שעוד בעלי מקצוע ילמדו לתת! מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים בן דוד, ירושלים.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מוט הגה ובדיקה ברכב מסוג דייהטסו סיריון שנת 2011.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא עשה בדיקות מאוד יסודיות של הבעיה והתעקש להשאיר את הרכב אצלו כמה ימים כדי למצוא את המקור של הבעיה. היה ממש מצוין, הסביר את הדברים והרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק שינפלד, תל אביב.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
הם היו שירותיים מאוד והיחס מעולה, עשו עבודה טובה והייתי מאוד מרוצה! סיימו את העבודה בזמן קצר ממה שהעריכו שיקח בהתחלה, המחיר נאמר מראש והיה הוגן מאוד! האיכות ראויה לשבח, ממליץ עליהם (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
רויטל בני, תל אביב.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
טיפול 60000 והחלפת בלמים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, סבלני ומקצועי. אני מאוד מרוצה והעבודה נראית מעולה. המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 33 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק