מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נתנאל
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.43
איכות 9.80
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיר גינו, ירושלים.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
חננאל בן הראש, ירושלים.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה, אחד וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
בעל מקצוע אדיב, נחמד, בדק את על האופציות האפשריות, מצא את הבעיה ותיקן, עבד כמו שצריך, עמד בזמנים, מקצועי מאוד ואני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי כהן, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון למזגן מרכזי בבית.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן, הגיע ממש בזמן ועשה עבוד מעולה. הוא מהטובים שיש, כל מילה שלו זו מילה. כן ירבו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אברבוך, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן של חברת אלקור.
חוות דעת:
הוא היה עשר, מקצועי, לקח מחיר הוגן, בחור נחמד, חברותי וסבלני, יודע את העבודה, שירותי, ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה פסטינגר, ירושלים.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה לנו ריח שרוף בבית שיצא מקרבת המזגן ופחדנו שהלך המנוע. הוא הגיע, מצא את התקלה במהירות ואמר שבכלל היתה בעיה בחיבורים בפנים שלא היו בכלל תיקניים. הוא תיקן את התקלה והכל כרגע בסדר גמור. הוא היה יוצא מן הכלל, הוא בחור ישר, ועשה הכל בצורה מקצועית. אנחנו מרוצים מאד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני קימה, ירושלים.
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי מספר פעמים, עובד ביושר מכל הלב, עומד בזמנים, כל הטוב שיש בבעל מקצוע יש בו ועושה הכל על הצד הטוב ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל ויצמן, ירושלים.
משוב: 28/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה ותיקון בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע אלי פעמיים ואני ממש מרוצה מהשירות שלו מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר גילור, רעננה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן רצפתי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
נתנאל היה ממש מצוין! בעלי מקצוע אחרים לא הצליחו לאתר את הבעיה והוא איתר אותה מהר מאוד, ישר ידע על מה מדובר, עשה עבודה טובה, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן, מגיע לו יותר מעשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי מוראלי, מודיעין.
משוב: 04/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט במזגן מיני מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא איש מאוד רציני ואני ממליץ עליו מאוד. באו כמה אנשים שאמרו לי שצריך להחליף את המזגן והוא בא ואמר לי שפשוט צריך לשנות את החיווט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק נוסינוביץ, מבשרת ציון.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, היה אדיב ועבד במקצועיות. מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק