מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.52
איכות 9.71
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רמי ג'רסי, גבעתיים.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' ותרמוסטט בדוד.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מטוקה לוביאנקר, רמת גן.
אשרור: 22/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותיקון צינור קרוע בדוד שמש.
חוות דעת:
בחור אמין, הגיע בזמן ועומד במילה שלו. היה סבלני, לקח לנו זמן להשיג את המפתח לגג ולא אמר על זה כלום וגם גבה מחיר סביר לחלוטין לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל א. רמת גן.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צנרת המובילה לדוד והחלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
בן אדם מדהים! הוא היה אחלה, מקצועי, אחראי ושירותי. הייתה הרבה עבודה, הוא היה אלוף ופתר את הבעיה. אחרי שלושה חודשים קראתי לו שוב והוא החליף לי גוף חימום למרות שפג תוקף האחריות ולא לקח שקל. אני ממש התפעלתי ממנו וממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף רון, רמת גן.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חדש.
חוות דעת:
ויקטור היה זמין והסביר לי בסבלנות את העבודה הנדרשת כולל כל הפרטים הקטנים. תיאר בפני את האפשרויות השונות ואת המחירים. הגיע בזמן כפי שקבענו, ביצע עבודה מקצועית, מסודרת ונקיה. לא נתקלתי הרבה זמן בבעל מקצוע מסודר ודייקן כמוהו גם בעבודה עצמה וגם בדברים שמסביב, תשלום, אחריות וכו׳. ממליץ מאוד !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל זילכה, רמת גן.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 קווי צנרת.
חוות דעת:
הוא הוא היה בסדר גמור. הוא טיפל והיה מקצועי, הגיע בזמן, היינו מרוצים ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפי חיים, גבעתיים.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
ההתקנה היתה דחופה ביום שישי. הגיע תוך שעתיים כמו שהבטיח, מקצועי, הוגן ואדיב. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקוב גולדשטיין, רמת גן.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מד טמפרטורה בדוד שמש.
חוות דעת:
מגיע לו יותר מ- 12 בהכל! מאוד נחמד, הסביר מה שצריך, חייכן, עמד בזמנים, עבד נקי, קשה לי למצוא משהו אחד שלילי או לא נחמד להגיד עליו, המחיר זול לדעתי, סמכתי עליו במחירים בעיניים עצומות והמלצתי עליו לחברים שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוד באואר, רמת גן.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת חמם בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה, המחיר היה הוגן, סך הכול היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל סודרי, רמת גן.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש חברת אידאל 120 ליטר.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא היה נחמד, עשה הכל פיקס, ובצורה מהירה. היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר לוי, בני ברק.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שלטר לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה 100 אחוז! לא ראיתי אותו הוא הגיע לבית והתשלום נעשה דרך הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 405 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק