מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.87
מחיר 9.66
איכות 9.90
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טל ו. הרצליה.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של הדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמעון רייצ'יק, הרצליה.
משוב: 24/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ואדיב. תיקן הכל ונתן עצת תחזוקה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעם ארדמן, הרצליה.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק חשמלי של דוד שמש.
חוות דעת:
מאד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן בר, רמת השרון.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של דוד שמש.
חוות דעת:
הגיע בזמן, עבד מהר ותיקן את הנזילה. לקח מחיר הוגן כמו שסיכמנו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר מזור, הרצליה.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור דוד שמש בנפח 200 ליטר.
חוות דעת:
ויקטור היה תותח! הוא מאד אדיב ונחמד, השירות שלו היה טוב והגיע ישר למחרת השיחה בינינו וגם המחיר סביר מאד בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרן דויטש, גבעתיים.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא הותקן כראוי.
חוות דעת:
לדעתי המחיר של ויקטור יכל להיות זול יותר אבל בסך הכל הוא נתן שירות ממש טוב ועשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת אורטנר, רעננה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וענה מהר, היה זמין ואני וחשבת שהמחירים בסדר. הרגשתי שעשו לי קצת קטע, מדובר בדוד שמש בדירה שאני משכירה והתקשרו אלי מהועד בית שהדוד שלי גורם לנזילה. שלחו לי תמונה וזה היה נראה לי מוזר כי החלפתי דוד לפני שבע שנים ובתמונה זה היה נראה שונה, שלחתי לויקטור את התמונה והוא אמר שצריך להחליף, הוא בא עם הדוד ועלה לגג והתברר שהנזילה לא באמת מהדוד שלי אבל הוא אמר שיש קצר וצריך לתקן את זה. אני בכלל לא ביקשתי שיבדוק את הדוד וגם אם כן יכלתי להביא משהו שבודאות יותר זול אבל סך הכל אני חושבת שהיתה לו כונה טובה והוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל מרוז, הוד השרון.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה סבבה. הוא הגיע מהר באותו יום ועוד בשישי ופתר את הבעיה מהר. הייתי מרוצה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי חסון, כפר יונה.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש וקולט שמש.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, אישי ושירותי. אני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ל. תל אביב.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, ניסה גם לעזור לי עם זרם המים. אדיב ושירותי. לקח מחיר הוגן. הגיע עם מסיכה וכפפות כיאה בימינו. כל הכבוד,ציון 100.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 642 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק