מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ויקטור
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.48
איכות 9.80
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמוליק סמוק, הוד השרון.
אשרור: 06/08/2020
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מדהים! התרשמתי מהמקצועיות והנחמדות שלו, הגיע בזמן, עבד נקי והיה נעים לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יונתן א. הוד השרון.
משוב: 04/08/2020
תיאור השירות:
ניתוק צינורות ממחמם מים גז, ניתוק מערבל מים, בדיקת קולטי שמש ובדיקת דוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! הסביר כל מה שעשה. הודיע מראש והתנצל על איחור בלתי נמנע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית א. הוד השרון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
אספקה והתקנת דוד שמש חדש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
ויקטור היה מעולה! הוא היה ממש נחמד ועשה עבודה מקצועית במחיר טוב והוגן. הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ש. רעננה.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
היה אחלה. הגיע בזמן, היה מקצועי, החליף מהר את גוף החימום ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעוז יפת, הוד השרון.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
התקנה של קולט לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה! אדיב, מקצועי ואמין. מחיר הוגן. הגיע בזמן ועשה את העבודה במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי נבו, כפר סבא.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניקוי מערכת סולארית בבניין מגורים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע ועשה את העבודה בצורה מקצועית, היה ממש נחמד וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה זנבר, כפר סבא.
משוב: 20/07/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענת אורטנר, רעננה.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר וענה מהר, היה זמין ואני וחשבת שהמחירים בסדר. הרגשתי שעשו לי קצת קטע, מדובר בדוד שמש בדירה שאני משכירה והתקשרו אלי מהועד בית שהדוד שלי גורם לנזילה. שלחו לי תמונה וזה היה נראה לי מוזר כי החלפתי דוד לפני שבע שנים ובתמונה זה היה נראה שונה, שלחתי לויקטור את התמונה והוא אמר שצריך להחליף, הוא בא עם הדוד ועלה לגג והתברר שהנזילה לא באמת מהדוד שלי אבל הוא אמר שיש קצר וצריך לתקן את זה. אני בכלל לא ביקשתי שיבדוק את הדוד וגם אם כן יכלתי להביא משהו שבודאות יותר זול אבל סך הכל אני חושבת שהיתה לו כונה טובה והוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית כהן אדרי, רעננה.
משוב: 12/07/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד חשמל 80 ליטר.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, הוא השתדל מאוד להגיע כשנוח לי אפילו שהיה ביום שישי והוא בן אדם מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ר. רעננה.
אשרור: 09/07/2020
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, בעל מקצוע מאוד מקצועי, ישר והגון, עשה עבודה מעולה הרבה מעבר למה שציפיתי. מבחינת מחיר הוא היה קצת יקר בעיני אבל הוא בהחלט עמד בסטנדרטים כך שהמחיר פה הוא לא פונקציה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 586 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק